attraherad av en missbrukare
Lätt att falla för killar med "missbruksproblem". Vet hur det är med alkoholrelaterat inget nytt men vet inget om droger och drogpåverkade. ska inte bli ihop med honom jag skrev om men finns en nyfikenhet.
Lätt att falla för killar med "missbruksproblem". Vet hur det är med alkoholrelaterat inget nytt men vet inget om droger och drogpåverkade. ska inte bli ihop med honom jag skrev om men finns en nyfikenhet.
Vissa syns det inte på speciellt om du inte känner personen och vet hur nyktert beteende ser ut.
Bästa tipset är att kolla på pupiller, rödsprängda ögon(cannabis) , mer/mindre energi, okordinerade rörelser(anfetamin) och muntorrhet(kokain) .
Det kommer ta lite tid men allt eftersom så kommer du Kuna utesluta fler och fler substanser.
Lägg på minnet om han nämner något om hård i magen (opiater)
Drogerna skrivna inom () är vanlig symtom för den drogen men kan även stämma in på flera substanser. Se ovan som en grov gallring av substanser
Man kan ALDRIG lita på en knarkare, de kommer sluta me att du sitter på psyk o bönar efter hjälp. Du kan inte heller försöka hjälpa honom lr rädda han.. gå inte den vägen!
Jag vill ofta rädda alla trasiga jobbar fortfarande på tanken att jag inte kan rädda alla. Fast missbrukare och trasiga dras ofta till mig eller jag till dom. Alla är vi trasiga på nåt sätt.