Inlägg från: Anonym (trådstartaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (trådstartaren)

attraherad av en missbrukare

Lätt att falla för killar med "missbruksproblem". Vet hur det är med alkoholrelaterat inget nytt men vet inget om droger och drogpåverkade. ska inte bli ihop med honom jag skrev om men finns en nyfikenhet.

• Anonym (trådstartaren)
    Xlr8 skrev 2020-06-05 12:53:03 följande:

Vissa syns det inte på speciellt om du inte känner personen och vet hur nyktert beteende ser ut.

Bästa tipset är att kolla på pupiller, rödsprängda ögon(cannabis) , mer/mindre energi, okordinerade rörelser(anfetamin) och muntorrhet(kokain) .

Det kommer ta lite tid men allt eftersom så kommer du Kuna utesluta fler och fler substanser.

Lägg på minnet om han nämner något om hård i magen (opiater)

Drogerna skrivna inom () är vanlig symtom för den drogen men kan även stämma in på flera substanser. Se ovan som en grov gallring av substanser

kan vara benzo eller andra piller opiater vet inte. Får fråga: tja, är du hård i magen idag..
  • Anonym (trådstartaren)
    Xlr8 skrev 2020-06-05 13:18:07 följande:
    Suck verkar som du redan knarkat sönder dig. Finns flera läkare, ingenjörer mm som använder droger även under studierna och fick bäst betyg. Beror ju lite på vad man tar och mängd.

Vissa saker kan ju även hjälp att prestera bra mycket bättre än utan.
    Den personen jag pratar om har inget jobb. Eller vill inte säga vad jag tror han jobbar med. Det kan du säkert gissa.
  • Anonym (trådstartaren)
    Anonym (Been there..) skrev 2020-06-05 11:50:57 följande:

Man kan ALDRIG lita på en knarkare, de kommer sluta me att du sitter på psyk o bönar efter hjälp. Du kan inte heller försöka hjälpa honom lr rädda han.. gå inte den vägen!

Har inte tänkt bli ihop med honom bara nyfiken på honom
  • Anonym (trådstartaren)
    Anonym (f) skrev 2020-06-05 13:47:42 följande:
    Ja men det gör det inte bra att ta droger.

Jag har gått på de flesta droger och under längre tid, har utbildat mig, har alltid haft arbete osv, men det kommer ikapp efter ett antal år. Jag skulle säga oavsett hur du gör det.
    Hur blev du när du tog piller? ifall du tagit olika droger. Eller finns det olika effekter av olika piller? killen jag pratar om är oftast lugn fast känner honom bra än. vet inte hur han är när han är hemma. kvittar kanske vad han tar fast kanske bra att veta om jag ska ha kontakt med honom eller inte.
  • Anonym (trådstartaren)
    Anonym (trådstartaren) skrev 2020-06-05 14:00:51 följande:
    Hur blev du när du tog piller? ifall du tagit olika droger. Eller finns det olika effekter av olika piller? killen jag pratar om är oftast lugn fast känner honom bra än. vet inte hur han är när han är hemma. kvittar kanske vad han tar fast kanske bra att veta om jag ska ha kontakt med honom eller inte.
    rättelse känner honom inte bra än
  • Anonym (trådstartaren)

Jag vill ofta rädda alla trasiga jobbar fortfarande på tanken att jag inte kan rädda alla. Fast missbrukare och trasiga dras ofta till mig eller jag till dom. Alla är vi trasiga på nåt sätt.

Svar på tråden attraherad av en missbrukare