• dream82

    Att ta steget och berätta

    Hej ! Har sedan lång tid haft en psykopat /narccesist runt omkring mig ....även om hon fortsätter dagarna i ända så vill jag gå ut med min historia....men undrar nu vart är bästa sättet? Tänkte först på podd ...men tidningar med ...något förslag ...skulle bli enormt tacksam då det är svårt att tänka när man har henne i närheten av mig.


    Hon bor alltså inte i min lägenhet
  • Svar på tråden Att ta steget och berätta
  • Anonym (var stark!)

    börja berätta här händelseförloppet så kommer resten mer naturligt

  • dream82

    Jo fast jag undrar mer var viken typ av media är bäst att använda för att nå ut...tack för omtanke det värmde????????

  • Anonym (Hold my beer)

    Du har inte funderat på hur narcissistiskt det är av dig att känna så starkt behov av att gå ut med den här historien...?

  • Anonym (Dafq)
    dream82 skrev 2020-05-08 17:30:47 följande:

    Hej ! Har sedan lång tid haft en psykopat /narccesist runt omkring mig ....även om hon fortsätter dagarna i ända så vill jag gå ut med min historia....men undrar nu vart är bästa sättet? Tänkte först på podd ...men tidningar med ...något förslag ...skulle bli enormt tacksam då det är svårt att tänka när man har henne i närheten av mig.


    Vad får du ut av det och varför tror du nån skulle bry sig?
  • smulpaj01

    Jag skulle definitivt bry mig! Jag har brutit med en som var min bästa vän pga att hon är psykopat. Jag tycker fruktansvärt synd om barn, husdjur och make men jag var tyvärr tvungen att rädda mitt eget liv, var extremt nära att gå under totalt.

  • Anonym (Mm)

    Beror ju på hur stor historia du har? Är det en historia som tar en timme, då borde du kontakta Nyhetsidor, eller en podcast och fråga om du får Gästa

  • dream82
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-05-08 19:05:43 följande:

    Du har inte funderat på hur narcissistiskt det är av dig att känna så starkt behov av att gå ut med den här historien...?


    Tack för inputen ....fantastiskt bra nu ska jag berätta för hela världen...så glad jag blev nu...tack för insperationen
  • Anonym (Mm)

    Jag tycker du borde gå ut med de. Flera människor går ut med sina historier, det är viktigt, man kan hjälpa folk som sitter i samma sits.

  • Physalis

    Jag tänker Youtube eller forum som riktar in sig på berättelser om narcisister.

    Även om din historia säkerligen är intressant så är den tyvärr inte unik så jag tror inte tidningar eller andra stora mediakanaler kommer vara intresserade om de inte uttryckligen söker såna historier just nu. Men du kan ju alltid försöka.


    Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden Att ta steget och berätta