Inlägg från: Anonym (f) |Visa alla inlägg
  • Anonym (f)

Otrohet

Aftonbladet behöver ju inte alltid vara sanningen. 

Jag har själv varit utsatt för otrohet, två gånger med olika partners. Har faktiskt bestämt mig för att leva ensam med mina barn pga detta.

Kanske om jag i framtiden träffar någon väldigt speciell och barnen är utflugna att jag kan tänka mig försöka, men just nu är det inte aktuellt.

När det gäller personer som blint tror på sin partner, jag kan förstå att man vill och behöver lita på personen, men i vissa fall har det varit så tydligt att det är så, men partnern har ändå valt att förneka det. Det tycker jag är konstigt.

• Anonym (f)
    Anonym (Inte otrogen) skrev 2020-05-09 16:08:00 följande:
    Tråkigt att höra att du utsatts flera gånger.

De kanske väljer att förneka det så som du ser det men i själva verket egentligen inte tycker att det är upprörande?
    Det senaste exemplet så var det helt uppenbart för mig, två på jobbet som träffades och han sov ofta hemma hos henne osv, de åkte tom utomlands tillsammans, när tjejen fick reda på det efter 1 år så kastade hon ut honom, så hon verkade ju bry sig mycket när hon fick riktiga bevis.
  • Anonym (f)
    Anonym (Vaa) skrev 2020-05-10 09:17:45 följande:
    Hur kunde frun inte veta att han var utomlands med en annan?
    Ja! Eller hur. Jga vet inte vad han sa till henne, men han måste ju ha hittat på en ursäkt antar jag. Kanske sa han var hos någon annan? Kanske startade ett stort gräl precis innan. Vem vet.
Svar på tråden Otrohet