Olyckligt kär i en man som är bög
Lite gammal tråd men jag har också varit där. Skillnaden var väl att jag inte var helt säker på om han var bög eller inte då han aldrig sa något om det. Men han var ju inte som andra killar, han var mer mjuk och sååå otroligt snäll. Upplevde aldrig att han hade intresse för tjejer men visade inte att han hade det för killar heller.
Jag sa aldrig till honom hur jag kände men valde tillslut att säga upp kontakten med honom för jag stod inte ut att älska någon som aldrig visade något som tydde på att han kände detsamma för mig. Jag älskade honom i många år och grät väldigt mycket för att jag saknade honom så enormt. Idag är jag gift sen två år tillbaka och är lycklig och är inte längre kär i killen som är bög.
Jag ångrar dock idag att jag sade upp kontakten med honom då han faktiskt var min allra bästa vän. Har inte pratat med honom på 8 år.
Mitt tips är att försöka koppla bort honom och titta efter kärlek någon annanstans för när du väl hittar kärleken på annat håll så släpper känslorna för kompisen och ni kan fortsätta vara vänner och du slipper göra samma misstag som jag gjorde.