• Anonym (Hjärtskärande)

    Känner mig så jävla lurad

    Jag känner mig så jävla lurad.

    Jag träffade en man för 3½ år sedan. Han flyttade in hos mig efter 3 månader. Han var rena drömmen och vi hade det bra. Trodde jag.....

    Tydligen har han vänstrat bakom min rygg efter ett halvår ihop tills nu. Alltså i 3 hela år!

    Han tog hem andra tjejer till mitt hem. Min säng!

    Knullat i min säng där vi myst och sovit medan jag varit på jobb, helt ovetandes.

    Fotat sig själv och tagit emot nakenbilder medan jag legat i sängen bredvid.

    Varit på fest hos vänner och träffat tjejer där på helgerna och lånat deras lägenhet.

    Haft Badoo och raggat upp tjejer där. Haft Facebook och raggat upp tjejer där men han har gjort så att ingen kunde se vår relation eller bilder jag taggade honom i. På Instagram hade han begränsat mitt konto så att mina kommentarer när jag kommenterat på hans bilder enbart syns för oss, så han såg singel ut.

    Fick veta detta igår och jag blev så chockad och äcklad. En tjej till och med skickade prints på deras konversationer, hur han jagat henne och varit helt på henne.

    Fy vad jag är chockad och känner mig så jävla lurad!

    Jag tog min nyckel från hans knippa inatt och imorse när han gick så packade jag hans få saker och ställde utanför dörren. Skrev ett sms med allt och bevis på prints.

    Hans svar var "haha du har inget att komma med. Vet du vad? Alla kvinnor drömmer om en sån man som mig. Tror du jag bryr mig om jag förlorar dig? Jag pissar på dig ska du veta. Du är ingenting".

    Vi var på semester ihop, alla bilder han bad mig ta på honom för han ville ha minne var för att skicka till dem andra.

    Suttit hos hans familj och hans bror har vetat allt och ÄNDÅ kollat mig i ögonen.

    Bott hos mig och jag har gett honom allt och gjort allt för honom. Förra veckan sa han att han älskar mig och vill ha barn.

    Alltså hur fan kan man?????

    Jag är 30 år och känner att jag slösat tid!!! Jag ville ha barn snart. Ni är man singel och kommer dröja tills man hittar en annan man kan lita på och kanske får barn med om det ens är lönt.

    Jag har inte ens anat något?

    Mer än att han satt alltid på sin telefon men han sa att han spelade spel. Hans ljud var alltid av och han hade kod. Jag har också kod, så ingen av vänner eller någon ska snoka, men han kan min kod. Det är inget jag tänkt på eller varit misstänksam mot. Har aldrig ens kollat hans telefon eller känt behov av det.

  • Svar på tråden Känner mig så jävla lurad
  • Anonym (Hjärtskärande)

    Jag känner mig så jävla oälskad. Värdelös. Otillräcklig. Ful och äcklig. :(

  • Anonym (...)

    Inte minsta misstanke under hela tiden? Inte ens med facit i handen? Hur har han varit annars mot dig? Kärleksfull osv? Har han haft något ekonomiskt beroende av dig?

  • Anonym (L)

    Beklagar verkligen. Tänk såhär: du träffade en riktigt rutten person, som inte förtjänar dig alls. Han förtjänar samma som han själv är: alltså en annan rutten person. Det är vad han förtjänar. Hela ert förhållande var en lögn och det är hans fel, inte ditt. Det finns många äckliga personer på detta jordklot och han är en av dem. Nu vet du sanningen och kan släppa honom och hitta en annan man som faktiskt är bra.

    Du får tänka som så att det som inte dödar dig gör dig starkare.

  • Anonym (D)

    Jag var i samma sits som dej och kände mej värdelös så jag vet hur du känner det

    Det är inte ditt fel, du är inte värdelös, äcklig eller nått sånt utan det är mannen som har utnyttjat, lurat dej på ett hemskt sätt.

    Sköt om dej och skrik, gråt, slå i en kudde om du vill Håll inte känslorna inne.

  • Anonym (D)

    Förstår att du är i chock nu men när du mår bättre (vet att det tar tid) så bli lycklig för det är den bästa hämden som finns

  • Miss Skywalker

    Skriv att kvinnor har mardrömmar om en man som dig.. Vilket psykopatas. Var glad att du inte skaffat barn med honom.

  • Anonym (eee)

    Gick han frivilligt? Eller tänker han bråka om bostaden?

    Sen ska du givetvis informera vänner ni har, hans föräldrar osv, så att de vet varför du har dumpat honom. 

  • Anonym (Maja)

    Vilket jävla as. Sörj inte eller bli inte ens arg . Det tar upp din kraft och energi som människan inte är värd. Jag fattar att de e jävligt tufft nu när du gett han tre år men bra att det inte hann gå ännu längre tid. Å än är det verkligen inte försent att hitta en fin kille å skaffa barn! Jag träffade min prins en bit över 30 å gravid blev jag efter 5-6 månader

  • Anonym (G)

    Beskrivningen av hans reaktion gör att man undrar om det hänt eller om det är skrivet i syfte att provocera. Svårt att avgöra.

  • Anonym (Var stolt)

    Tycker du är en vinnare! En stark kvinna som dumpade fanskapet! Gå vidare och skit i honom, var glad att du blev av med han innan ännu fler år och ev barn kom.

    Den som är en loser är han.

Svar på tråden Känner mig så jävla lurad