• race race

Relation / bonusfamilj

Tyghajen skrev 2020-05-15 12:03:26 följande:

Finns inget behov att hon ska hämta mina barn, jag kör förbi fritids och hämtar dem efter mitt jobb, jag vill göra detta eftersom jag vill vara med i dessa delar , jobbar man heltid och har sina barn varannan vecka så blir det nog på automatik att man gärna är med på allt ... och ska hon hämta mina barn bara för att det ska jämna ut sig när behovet inte finns?

Den stora saken är : det blir för stressigt på morgonen att lämna 4 barn på olika ställen innan jag ska jobba.

När fyra barn ska hämtas på kvällen är man hemma 1 timma senare än vanligt nästan.

4 barn som ska göra sig iordning , 4 väskor som ska med , 4 barn som ska bråkas , 4 barn som kan bli sjuka , 4 barn som ..... jaaaa , förlåt .. kanske bara är jag som tycker det blir för mycket ????

Vid kvällen får mina barn alltid mindre tid och uppmärksamhet, där kommer mitt varannan vecka symptom in, jag vill kunna ge mina barn tiden. Hade det varit någon gång i månaden hade det inte varit några problemet , men nu blir det jämt.

Det blir för stressigt och mycket att göra när mina barn har aktivitet efter skolan och man ska iväg och allt går i raketfart och sammtidigt ska man hämta hennes barn på deras fritids/dagis .. det fungerar inte.

Jag har mycket som jag redan har...

Det e skillnad att hämta barn och sköta hushållet på lediga dagar , när tidspressen inte finns .

Jag förstår dig till fullo. Men vill hon inte umgås med sina barn?
Svar på tråden Relation / bonusfamilj