Relation / bonusfamilj
Har inte läst alla svar i tråden så ursäkta om jag frågar nåt som redan svarat på.. Men om inte pappan finns med i bilen, hur har hon gjort med barnen innan hon träffade dig?
Har inte läst alla svar i tråden så ursäkta om jag frågar nåt som redan svarat på.. Men om inte pappan finns med i bilen, hur har hon gjort med barnen innan hon träffade dig?
Hennes mamma/pappa/faster/vänner och betalda barnvakter.
Allt handlar alltid om hennes jobb och barnvakt , varje dag planering och justering.
Och nu är det tillbaka där igen eftersom hon inte vill byta jobb och jag inte kan ta på mig ansvaret.
Jag önskar så gärna att hon ville byta jobb , att vi kunde dela vardagen och slå ihop familjerna på ett fungerande sätt och växa tillsammans .. göra saker tillsammans allihopa , allt blir så mkt roligare och enklare ,
Det är tråkigt när ett förhållande börjar gå åt pip svängen, särskilt när det e mkt känslor och barn inblandade.