• Anonym (Vad tror ni?)

Första gången Paolo köpte sex som han sa?

Undrar lite hur FL tänker...

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Första gången Paolo köpte sex som han sa?
  • Anonym (finns ju folk som vet...)

Finns folk som vet och som berättat det i flera år... så nej, att han ens tror att man skall tro på att det var första gången är ju hysteriskt.... 

• Anonym (Inte ärlig)

Jag tror att han köpt sex flera gånger.

• Anonym (endispanelkango)

Han har varit torsk i 15 år iaf, innan dess vet jag inte.

• Stokand

Ja jag vet ju inte om han kör sex tidigare.... Men det är ju osannolikt att han åker dit första gången han köper sex.

Det är så osannolikt att det för mig är uteslutet.

Dock blir jag nyfiken på hur folk har hört att Paulo köper sex. I vilja kretsat går det sådana rykten?.... Och varför jag ingen klämt åt honom tidigare om det var allmänt känt att han köper sex.

• Anonym (Inte ärlig)
    Stokand skrev 2020-05-17 14:33:28 följande:

Ja jag vet ju inte om han kör sex tidigare.... Men det är ju osannolikt att han åker dit första gången han köper sex.

Dock blir jag nyfiken på hur folk har hört att Paulo köper sex. I vilja kretsat går det sådana rykten?.... Och varför jag ingen klämt åt honom tidigare om det var allmänt känt att han köper sex.

Hänger du inte med alls i nyheterna?
  • nénuphar

Är det någon som tror på att hans ?självskadebeteende? kickade in precis en torsdagseftermiddag i mitten av maj? Eller att hans förstagångsköp skulle infalla just när snuten gör ett tillslag? Låter osannolikt.

• Anonym (Kroppsspråk)

När han får frågorna om han har gjort det förr så säger kroppsspråket allt. Han tittar på Jenny när hon ställer frågorna och när han sen svarar så åker blicken snabbt bort åt sidan/nedåt för att sen vända tillbaka blicken och huvudet mot henne. Detta kroppsspråk indikerar att han ljuger och känner skam inför sitt svar.

• annabellelee
    nénuphar skrev 2020-05-17 14:53:24 följande:

Är det någon som tror på att hans ?självskadebeteende? kickade in precis en torsdagseftermiddag i mitten av maj? Eller att hans förstagångsköp skulle infalla just när snuten gör ett tillslag? Låter osannolikt.

Att en del kvinnor som blivit utnyttjade som unga säljer sex som självskadebeteende är ju känt sedan länge. Men sedan när har det blivit en själv skadebeteende att utnyttja andra och vara en mansgris? Märkligt.
  • Anonym (gg)
    Stokand skrev 2020-05-17 14:33:28 följande:

Jag har en barndomsvän som sålde sex när hon var mellan 20-30. Såklart har jag inte personligen varit med när hon sålt sex, men jag litar på henne.
Svar på tråden Första gången Paolo köpte sex som han sa?