• Kvinna71

    Sex/Leksaker/initiativ

    Jag skulle vilja introducera sexleksaker men mannen uppskattar inte nytt och att jag tar initiativ. Jag skulle vilja använda buttplug under sex för att öka känslan då han är inne i mig. Skulle även önska att han provade för att få ökad ?kunskap? om hur man kan få till analsex på ett lagom försiktigt sätt. Är detta ngt som många heteromän skulle tycka var obehagligt? Konstig önskan?

    Ni män, och kvinnor, som varit i situation som ovan. Har ni några råd att ge mig hur jag på bästa sätt skall gå tillväga för att mannen med bästa förutsättningar iallafall vill prova. Förstår att råd är svårt att ge då vi alla är olika. Men jag har svårt att sätta mig in i hans situation då jag sjölv skulle uppskatta förslag på förnyelse.

  • Svar på tråden Sex/Leksaker/initiativ
  • Pinotage

    Jag hade uppskattat såna initiativ från min kvinna.
    Ångrar däremot att jag införde sexleksaker i ett tidigare förhållande - leksakerna blev mer intressanta än mig ... Skrikandes

  • Kvinna71

    [quote=80409334][quote-nick]Pinotage skrev 2020-05-17 20:17:14 följande:[/quote-nick]

    Jag hade uppskattat såna initiativ från min kvinna.

    Ångrar däremot att jag införde sexleksaker i ett tidigare förhållande - leksakerna blev mer intressanta än mig ... 

    [/

    På vilket sätt blev de intressantare? På vilket sätt skulle du uppskatta att det hela blev presenterat? I neutral situation eller under själva akten?

  • Pinotage
    Kvinna71 skrev 2020-05-17 20:20:35 följande:

    [quote=80409334][quote-nick]Pinotage skrev 2020-05-17 20:17:14 följande:[/quote-nick]

    Jag hade uppskattat såna initiativ från min kvinna.

    Ångrar däremot att jag införde sexleksaker i ett tidigare förhållande - leksakerna blev mer intressanta än mig ... 

    [/

    På vilket sätt blev de intressantare? På vilket sätt skulle du uppskatta att det hela blev presenterat? I neutral situation eller under själva akten?


    Helt klart i en neutral situation, så man hinner reflektera över det, prata om det i förväg.
    Sexleksaken jag introducerade var en riktigt bra vibrator som gav henne kraftigare orgasmer än vad jag kunde ge henne - då blev vibratorn viktigare än mig Rynkar på näsan
  • Anonym (.)

    Skulle vara superglad om min kvinna tog initiativ, köpte sexleksaker, och ville testa nya saker, såsom analsex.

    Har så svårt att förstå varför vissa aldrig vill testa något nytt. Det är lite som att bara äta makaroner o köttbullar till kvällsmat varje dag. Känns bara helt naturligt att testa variationer. Sedan förstår jag att inte allting blir bra. Men just att inte ens testa en gång förstår jag intr riktigt...

Svar på tråden Sex/Leksaker/initiativ