• Anonym (Undrar)

    Finns det någon kink din partner har som du har svårt att acceptera?

    Finns det något din partner går ingång på som du känner att just det kan vill du inte alls göra eller känner att den kinken är för sjuk eller liknande?

  • Svar på tråden Finns det någon kink din partner har som du har svårt att acceptera?
  • Drottningen1970

    Hade en partner som på allvar tyckte att jag borde tacka och vara djupt tacksam varje gång han förde över pengar till gemensamma räkningar så som hyra, el barnomsorg etc. Att jag betalade den andra halvan verkade gå fanskapet helt förbi..Han var sur i ungefär 2 veckor efter räkningarna och en vecka innan det var dags för nästa månads räkningar..Hade jättesvårt att acceptera att jag var att betrakta som otacksam.

  • Anonym (Rasism)

    Ja min partner ville att jag skulle förnedra honom på ett rasistiskt sätt (han är asiat, jag "vit"), jag skulle säga att asiater var till för att tjäna oss vita etc. Ehh jag var/är väldigt obekväm med det minst sagt.

  • Anonym (Q)

    Min kille gillar när jag är jättekissnödig och vill helst jag ska vara det offentligt, bland andra. Gärna så man står och hoppar med handen mellan benen som ett litet barn. Tack och lov vill han inte att jag ska kissa på mig.

  • Anonym (det finns det)

    Min man tänder på grov förnedring och kiss. Dock bara i fantasin/porr vad jag har förstått. 
    Något jag fick veta i ett senare skede utav vårat förhållande. Har frågat rakt ut om han vill uppleva det i verkligheten och fick ett nej till svar. Vi har en lättare variant av förnedring/dominans/BDSM som inslag i vårat sexliv som vi båda är bekväma med och tänder på. Lite smisk med paddel och ett "tack herre" kan jag absolut själv njuta utav. Också att han förnedra mig med ord i still med "slampa", "slyna" och att jag bara duger till att knullas tex.
    Inget han skulle säga till mig utanför sängen. 
    Nu på senare tid när han tittar på porr verka grejen vara tjejer som slicka rent toastolen och stoppa huvudet i när det spolas. DÄR går min gräns! Jag må vara rätt så galen själv men aldrig att det är något jag skulle göra! Han har dock inte frågat om jag vill men om han någon gång skulle så nej. Aldrig i livet! Han tittar även på porr där kvinnan få kuken så långt ner i halsen så hon spyr. Också något jag vet att han inte vill i verkligheten. Dock kan jag göra så jag "hulkar" lite ibland då han tänder på det men inte mera än så tack. 

  • Tukt

    Jag respekterar alla typer av kinks, även om de skulle vara olagliga och rent av omoraliska.
    Däremot är det inte säkert jag respekterar, eller vill delta i all utlevnad av dessa kinks.

  • Anonym (Lilo)

    Ja en. Han ville gärna måla en klänning på mig med flytande latex.

    Jag är allergisk så det går tyvärr inte...

  • Anonym (fru)

    Min man har inga speciella kinks men jag har en som han har svårt för. Jag vill gärna ha hårt sex. Lite stryp, lite örfilar, dask på skinkorna, rape-play, prata nedvärderande...älskar det. Han har dock jättesvårt för det. Ibland går han igång och då njuter jag som fan, men det sker tyvärr inte så ofta som jag vill. Jag respekterar givetvis hans känslor så det är ingenting jag tjatar om, men när han närmar sig den hårdheten jag gillar så uppmuntrar jag honom och ser till att han får njuta ordentligt så att han känner att det uppskattas. På ett sätt är det otroligt upphetsande att det sker så sällan...jag vet aldrig när det kommer.

  • Physalis

    Han får ha vilka kinks som helst men han får acceptera om jag inte vill delta. Fantasin är fri.


    Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden Finns det någon kink din partner har som du har svårt att acceptera?