• Virrepannamamma

    Han skickar intimabilder

    Jag träffade en kille som jobbar i en butik där jag och min väninna är stamkunder han började flörta med mig och ibörjan trodde jag faktiskt att han var intresserad av mig men nu är jag osäker om han är bara ute efter sex vi har setts ett par gånger och kysst och kramats han sa han älskar sex och sen började han skicka bilder på honom hel näck och sen närbilder på honom i kalsonger med stånd kuk jag tycker det känns lite för mycket han har aldrig sagt nåt om att han är kär i mig men att det pirrade honom i hela kroppen När han tänker på mig och Han skickar sms med mest bara med puss smileys och flörtat smiley sen börjar han nästan sluta med höra av sig jag sa åt honom att vara ärlig mot mig om han inte är intresserad längre men han säger han är det men han säger inget om hans könslor och sånt känns så ytligt men jag vet inte varför jag jnte kan släppa honom och leta efter nån bättre för jag har nog fått känslor för honom men Könns ändå som nåt saknas vad tror ni? Jag frågade honom vad han ville ha av mig han sa kärlek. Men känns så platt ändå vad tror ni?

  • Svar på tråden Han skickar intimabilder
  • Tecum

    En del män vet inte riktigt hur de ska närma sig en kvinna och kör då med nakenbilder och så. Om han bara vill ha sex är det ingen särskilt bra taktik då det brukar stöta bort snarare än locka kvinnor. Att ha svårt att sätta ord på sina känslor är inte heller ovanligt. Omöjligt för en utomstående att säga om han är seriös eller ej. Du får väl dejta honom med ha inte för stora förhoppningar.

  • Anonym (jobbigtext)

    För helskotta!
    Använd punkt och komma när du skriver så man orkar läsa texten.

  • Virrepannamamma

    Sist när vi pratat om att ses till helgen och jag fick förhinder svarade han med bara ett ord -ok.

    Suck känns som han inte har nåt mer att säga. ????nice!

  • Anonym (Mm)

    Känns som att du hoppas på att han ska bli något han inte är, livet är för kort för att ändra folk. Hitta någon som passar dig

  • Anonym (S)

    Vad han vill i det långa loppet är väl omöjligt att veta, men det låter ju som att du tycker att det är obehagligt med bilderna. Det tror jag att de flesta skulle göra.

    Har du bett honom att skicka såna bilder eller bett om fler efter den första eller gör han det helt på egetbevåg?

    Jag skulle avsluta flirten omgående om nån betedde sig så, men jag tycker åtminstone att du ska sägaifrån om du inte vill ha dessa bilder (vilket jag tolkar dig som). Jag tycker attdetlåter väldigt gränslöst utifrån din beskrivning och det är viktigt att du själv står för och markerar dina gränser. Om han inte respekterar det och fortsätter att skicka bilder mot din vilja så är det ju inte nåt att bygga vidare på oavsett om han vill ha nåt seriöst eller ej.

  • Anonym (Hold my beer)

    Vad tror du själv? Att skicka kuk-bilder signalerar inte direkt en livslång romans. Han är kåt och gränslös.

  • Bessvatnet

    Beteendet du beskriver är oroväckande och onormalt. Det hissas knallröda varningsflaggor överallt i mitt huvud. Ingen frisk man gör på detta vis.

  • Virrepannamamma

    Jag är intresserad av honom men vet inte riktigt var jag har honom på riktigt. Har pratat med honom att jag inte vill vara ett sexleksak som man sen slänger tack o hej och han säger jag inte är ett sexleksak utan nåt mer och jag frågade honom hur mycket intresserad han är av mig mycket säger han men vissa dagar pratar vi mer ibland mindre och för det mesta hör han inte av sig. I helgen tog han öl och sa hur kåt han var på mig men han respekterar mig och låter mig bestämma när.

    Jag kräver att han ska använda kondom men han suckar och säger det inte är skönt som utan och att jag får lita på honom och att han testade sig frisk vid jul jag frågade efter pappren han säger han inte vet var de tagit vägen. Vet han kanske är en bad boy eller kanske inte. Jag har nog fått känslor för honom så det är svårt att bara glömma honom och gå vidare.

Svar på tråden Han skickar intimabilder