• Anonym (Sugen singel)

    Vilka sexleksaker?

    Hej!

    Jag har varit singel ungefär ett år och söker partner, men har inte hittat någon. Sjukt sugen på sex, men ONS är inget för mig. Så för att piffa upp sexlivet jag har med mig själv tänkte jag beställa några sexleksaker. Men jag är helt nybörjare på området så jag önskar bra tips, både på leksaker och pålitliga sidor att handla på.

  • Svar på tråden Vilka sexleksaker?
  • Anonym (Sugen singel)
    Robert 832 skrev 2020-05-21 19:42:14 följande:

    Om du söker tips på leksaker skulle det underlätta att veta vilket kön du har.


    Hahaha, så sant! Är tjej!
  • Robert 832
    Anonym (Sugen singel) skrev 2020-05-21 19:43:37 följande:

    Hahaha, så sant! Är tjej!


    Vuxen.se har typ allt vanilj.

    Extremerestraints.com har det mesta bdsm.

    Wish för budget. Har själv bara handlat en gång men fick mitt mindre än en vecka efteråt.
  • Anonym (Sugen singel)
    Robert 832 skrev 2020-05-21 19:47:59 följande:

    Vuxen.se har typ allt vanilj.

    Extremerestraints.com har det mesta bdsm.

    Wish för budget. Har själv bara handlat en gång men fick mitt mindre än en vecka efteråt.


    Tack för tipsen om webbutiker!
  • Anonym (E)

    Jag har en liten bulletvibrator som favorit. Även dildos, g-punktsvibrator och liten buttplug används ibland. Många gillar satifyers, har själv en pro 2 next generation, så testa en sån. Beställt mitt från sinful och sexleksakeroutlet tror jag. Lycka till! :)

  • Anonym (Sugen singel)
    Anonym (E) skrev 2020-05-21 20:10:09 följande:

    Jag har en liten bulletvibrator som favorit. Även dildos, g-punktsvibrator och liten buttplug används ibland. Många gillar satifyers, har själv en pro 2 next generation, så testa en sån. Beställt mitt från sinful och sexleksakeroutlet tror jag. Lycka till! :)


    Tack för tipsen! Ska kolla runt och fundera på vad som gör mig sugen. :)
  • Anonym (Mus mys)

    Satisfyer pro 2 (andra generationen) för utvärtes bruk (klitoris). Sen gillar jag att känna mig ordentligt fylld ibland så en tjock dildo hellre än en lång. Omkrets från omkring 16 cm (diameter strax över 5 cm).

    När det kommer till var jag handlar så kollar jag först in en känd sida exempelvis vuxen.se. När jag hittat något jag vill ha så söker jag efter den på Prisjakt.nu (visa resultat inkl frakt) så jag får den så billigt som möjligt ????

  • Bästa vännen

    Jag har alla tjejer och ät skit kool, Vill du låna min sexleksak? Den går vid namn som monster,jätten och min kukKatt

Svar på tråden Vilka sexleksaker?