• Anonym (Sugen singel)

Vilka sexleksaker?

Hej!

Jag har varit singel ungefär ett år och söker partner, men har inte hittat någon. Sjukt sugen på sex, men ONS är inget för mig. Så för att piffa upp sexlivet jag har med mig själv tänkte jag beställa några sexleksaker. Men jag är helt nybörjare på området så jag önskar bra tips, både på leksaker och pålitliga sidor att handla på.

• Svar på tråden Vilka sexleksaker?
  • Oerhörd

Durex orgasmgel! Behövs bara några lätta smekningar på det så är jag långt uppe bland molnen. Vill jag ha en långkörare så inleder jag med att pumpa (fitt- eller penispump) mig ordentligt svullen och känslig, och sen är det fri lek. En dildo eller två är alltid bra att ha, sugpropp i basen ger bra möjligheter att använda båda händerna till annat. Glidmedel/olja kan också göra underverk vid onani. Apoteken har ett basutbud om du inte har tålamod att vänta på leverans...

• Anonym (Sugen singel)
    enable007 skrev 2020-05-26 12:28:51 följande:

Är

Det

Svårt

Att

Hitta

En

Kille?

Ja, tyvärr.
  • Anonym (Snälla frun)

Satisfyer och wand Skäms

• enable007
    Anonym (Sugen singel) skrev 2020-05-26 14:30:58 följande:

Ja, tyvärr.

Vf då ?

Jobbar du , hår du ut etc ?
  • Anonym (Vad i kylskåpet funkar bäst?)

Vad i kylskåpet fungerar bäst? Gurka= för stor. Banan=kantig, skalad banan går sönder om den är minsta mogen. jag gillar även ja, ibland att vara på fel ställe och då går den garanterat sönder även om den är omogen. Morot=Obekvämt styv. 

Denniskorv typ vanlig hot dog gillar jag  både för 1 och 2. Lite för mjuk och aningens liten men funkar. Sån lite tjockare lunchkorv funkar med men känns lite för stor. Men jag får för mig att jag luktar korv efteråt. Även efter dusch (givetvis dusch efter det).

Ursäkta om någon blev äcklad av detta, det är bara en undran. Jag kasserar dessa matvaror efteråt givetvis med. Finns bättre alternativ än korv, eller någon korv storleksmässigt mellan hotdog och lunchkorv?

• Anonym (Sugen singel)
    enable007 skrev 2020-05-26 16:20:09 följande:

Vf då ?

Jobbar du , hår du ut etc ?

Jag jobbar heltid, har en stor bekantskapskrets, är social, vet att mina vänner uppskattar mig och tycker att jag är omtänksam, rolig att hänga med etc, men det verkar omöjligt att hitta en snubbe.
  • Oerhörd
    Anonym (Sugen singel) skrev 2020-05-26 20:54:33 följande:

Jag jobbar heltid, har en stor bekantskapskrets, är social, vet att mina vänner uppskattar mig och tycker att jag är omtänksam, rolig att hänga med etc, men det verkar omöjligt att hitta en snubbe.

Nåja, det svåra är ju att hitta en tillräckligt bra, som sex blir bättre med än det blir på egen hand. Det är faktiskt skitsvårt, jag är grymt bra på ensamsex! Vill ju inte byta ner mig...
  • enable007
    Anonym (Sugen singel) skrev 2020-05-26 20:54:33 följande:

Vart i sverige bor du ?
  • LadyThunder

Köp en satisfyer och en vanlig dildo. Oslagbar kombo. Satisfyern ger dundrande klitorisorgasmer och i samband med dildon så ser man stjärnor.

Ha så trevligt ;)

• Pedja012
    enable007 skrev 2020-05-26 12:28:51 följande:

Är

Det

Svårt

Att

Hitta

En

Kille?

Nej det är inte svårt men måste man knacka på rätt dörren.Samma med tjejer;)
Svar på tråden Vilka sexleksaker?