• Anonym (Sugen singel)

Vilka sexleksaker?

Hej!

Jag har varit singel ungefär ett år och söker partner, men har inte hittat någon. Sjukt sugen på sex, men ONS är inget för mig. Så för att piffa upp sexlivet jag har med mig själv tänkte jag beställa några sexleksaker. Men jag är helt nybörjare på området så jag önskar bra tips, både på leksaker och pålitliga sidor att handla på.

• Svar på tråden Vilka sexleksaker?
  • Anonym (Mannen med 70kg leksaker)

Först ett argt svar till er som är så okloka i att tro att sexleksaker har man när man inte har kille.

Dumheter!!!!

Alla tjejer men även killar borde det vara lagkrav på att man ska ha sexleksaker från 13år så att man på egen hand kan utforska sin sexuallitet.

Sen som par ska man givetvis ha ett gäng sexleksaker att busa/krydda sänglivet med.

Som singeltjej är det ett måste att ha främst styva dildosar för att på egen hand ha avancera onani med att prova ut olika vinklar internt/farter så att du hittar det som tar ej till din rätta njutning så att du sen med kille har denna kunskapen om dej själv och kan styra killen till skönare sex för dej

Ok frågan var vilka leksaker du ska välja?. Tänk om du hade kunnat låna alla mina grejer en helg för att testa haha.

Mitt förslag är att främst ha penetrerande leksaker för vagina och anus.

Dildosar anser jag ska vara naturtrogna med strukturerat ådrade och absolut inte släta på ytan. Minst 22-23cm lång och 4,5grov som är ganska styv och går att styra dit du vill. Jag har en som är helt grym och lagom som heter Real rapture 23cm och kostade bara 149kr då som är nr 3 på bilden. Den är sugpropps dildon nr 4 är också suverän då det är väldigt skönt med ett alternativ att slippa hålla med handen, 199kr. Dessa 2 är suveräna även analt och eftersom du med 2 dildosar nu kan prova dubbel penetration.

Sen föreslår jag något vibrerande för klitoris men de små bullets vibrerar normalt med väldigt hög hastighet men svaga skakningar. Därför föreslår jag en g-punkt stav i hårdplast som är en smal stång med en ägg liknande huvud som lutar. Dessa kostar 99kr och vibrerar med stark vibration men du vrider ner farten så att den blir skonsam och dessutom kan du ha den imternt för gpunkten.

En annan leksak du bara måste ha är en Magic Wand massage apparat 220volt och passa på att köpa till silicone huvuden av olika typer så att du kan föra in tillsatsen i slidan till gpunkt, Jag gav 119kr plus 20-30kr för extra tillsatser på wish.

Sexbutiker har i Sverige brukar ta galna överpriser. Priserna mina är några år gamla. Ska du handla i Sverige ska du kolla tradera under Övrigt/intimleksaker. Eller beställ från wish/aliexpress för där har jag köpt väldigt bra och billigt.

• flisen27
    Barejag skrev 2020-05-28 08:26:38 följande:

Köp en satisfyer och en vanlig dildo. Oslagbar kombo. Satisfyern ger dundrande klitorisorgasmer och i samband med dildon så ser man stjärnor.

Ha så trevligt ;)

Får man pm dig;)?
  • flisen27
    Barejag skrev 2020-06-02 13:26:18 följande:

Men självklart!

Går inte pm dig så då får du gärna pm mig;)).
  • LadyThunder
    flisen27 skrev 2020-06-02 13:35:06 följande:

Går inte pm dig så då får du gärna pm mig;)).

Kan inte pm: a heller ser det ut som! Vi kan inte ta det här?
  • flisen27
    Barejag skrev 2020-06-02 13:42:27 följande:

Kan inte pm: a heller ser det ut som! Vi kan inte ta det här?

Tråkigt::(((
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anonym idag)

En rabbitvibrator är trevlig, tycker jag. En annan prisvärd butik är bdsmshoppen.se 

svenskitelge skrev 2020-06-02 11:50:54 följande:

Vad är det för anordning du har i några stavar?

Fäste för att koppla fast i knullmaskinerna
  • Anonym (sexy)

Några som har erfarenheter av ollon ring i metall med kula?
    Den ska sitta bakom ollonet låter ganska läckert för både han och hon?

• Anonym (LillaJa)

Själv så köper jag olika blöjor och även body, att använda dom med! Det ger mig njutning!

Anonym (LillaJa) skrev 2020-10-30 20:27:18 följande:

Själv så köper jag olika blöjor och även body, att använda dom med! Det ger mig njutning!

Samma här ...plus mycket annat.
Svar på tråden Vilka sexleksaker?