Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hej)

Hur ofta träffar ni er partner?

Vad du ska få ut av svaren till en sådan fråga är ju väldigt beroende kring vart du och din partner är i livet?

Min bror bror är särbo, men pluggar till en tenta just nu och han har sagt till sin tjej att de kan ses varannan helg tills tentan är över, innan dess sågs de 3-5 dagar varannan vecka på grund av att de bor i olika städer.

Min kompis jobbar på bank, men idrottar mycket, vilket hennes kille också gör, så se ses när de kan. Ibland tycker den ena att de ses för sällan, ibland den andra.

Jag är särbo med min man och vi har ett barn ihop. Vi ses 5 dagar varannan vecka och 4 dagar varannan vecka. Ibland ses vi inte alls på tre dagar och då träffar jag inte min son heller, men det är ju ömsesidigt.

När jag blev tillsammans med min sons pappa så träffades vi 4 dagar och sedan ingenting på 8 dagar. Varje månad,

Jag hade en kille en gång som jag inte bodde ihop med, men vi bodde nära varandra. Vi sågs 3-7 dagar per vecka oregelbundet på grund av arbetstider och inbokade fritidsaktiviteter. 

Den enda gången jag har varit 100% procent varje dag i veckan med någon är när vi båda har bott ihop och har gemensam semester,,,

Svar på tråden Hur ofta träffar ni er partner?