Jag måste släppa mitt livs kärlek
Jag kan inte få henne. Jag orkar inte ha ångest mer. Jag står inte ut med att ens tänka på att hon är med någon annan. Jag klarar inte av mer att veta att hon älskar mig och jag älskar henne men att hon inte vill ha kontakt och att hon väljer att vara med sin man trots att hon innerst inne vill något annat.
Jag har aldrig någonsin träffat någon annan som jag passat så perfekt med. Fast det begrep jag inte när jag hade chansen, när vi var unga. Nu är det försent och mitt liv känns helt kört.
Tre år sen hon valde att klippa kontakten. Tre år av ångest, sorg, och en smärta som dödar mig långsamt. Tre år där jag tänkt på henne varje dag, varje stund. Många gånger blivit helt förlamad av känslorna.
Jag är också gift, vilket gör mig till ett svin. Ni kan skippa kommentarerna som går ut på det. Liksom dem som menar att gräset är inte grönare på andra sidan bla bla bla. Det är inte så enkelt, inte på något sätt. Det här är blodigt allvar.
Jag måste döda känslorna. Jag måste kapa det som är den andra halvan av mig, och acceptera att jag aldrig någonsin kommer att bli hel, aldrig aldrig aldrig. Jag vet inte hur det ska gå till och jag behöver hjälp.