• Anonym (pearlpearl)

    Han kollar på porr och andra tjejer efter att vi haft sex

    Hej! 
    Jag och min man har varit gifta i nästan 11 år och vårt sexliv har aldrig varit bra. I början när vi träffades så var det inga problem, men senare kunde det gå 5-6 månader utan sex. Jag har blivit avvisad 1000000 gånger, försökt prata med honom, men det har aldrig gått bra. Vi hamnar oftast i bråk, det känns som att det är ett känslig ämne för honom och han vill helst inte prata om det. Jag har tappat självförtroende, tycker att jag inte duger, oavsett hur jag ser ut och hur mycket jag försöker. Många gånger har han sagt att det inte är nåt fel på mig, utan på honom, men vill inte prata mer om det. Ibland kan han också säga att han är ''gammal'' (44 år), med det köper jag inte. Har många gånger sett att han kollar på porr, hört honom runka och kolla på snygga tjejer med stora tuttar på facebook och på nätet. Har konfronterat honom flera gånger, men har nekar och döljer sin mobil för han vill inte att jag ser vad han kollat. 

    Under den senaste tiden har sexlivet blivit liiite bättre, vi ligger lite oftare, typ en gång varje eller varannan vecka, MEN jag har märkt att han kollat på andra tjejer innan han vill ligga med mig. Han har börjat låsa sig inne i badrummet och kolla på porr och brudar med stora bröst efter att vi haft sex. Jag förstår verkligen inte varför. Är inte emot porr, men varför direkt efter sex?? 

    Jag mår så jävla dåligt pga det. Vi kan inte prata om det i lugn och ro, utan att det blir bråk och jag orkar inte bråka mer. Jag älskar honom, men hatar den delen av honom. Vet att han älskar mig, vi kramas och pussas, så den typen av närhet saknar jag inte. 

    För några veckor sen bråkade vi och då sa han att jag egentligen ska vara lycklig för jag har ett bra liv, bra jobb bla bla och att sex är överskattat, att jag tänker mycket på det, att han inte är lika sexuell som jag MEN jag ser att han kollar på det han kollar dagligen. 

    Några gånger har jag sagt att jag märkt att han inte tänder på mig längre, att detta och att vi inte kan prata om det, samt att han kollar på andra istället för att komma till mig gör mig ledsen och osäker  och hans svar blir typ ''jag tänder inte på dem jag kollar heller'' men jag vet att han ljuger och vet att han aldrig kommer erkänna. 

    Jag har alltid tyckt att jag ser ganska bra ut, är vältränad (ej biffig), tio år yngre än han, och tycker att jag ser ok ut när jag kollar mig i spegeln, men under åren har jag tappat självförtroende och har börjat gå ner i vikt, och försöker se ut som de tjejer han tittar på (minus tuttar, för mina är inte opererade och inte så stora). 

    Jag har även börjat fundera kring plastkirurgi, alltså göra min ''finare'' för honom (vet att man inte ska gör det för andras skull, så jag vill inte ha kritik här, utan vill förklara hur jag känner). Har sagt det till honom men han är emot det. 

    Jag gråter, är väldigt ledsen, osäker, vilse, fattar ingenting... Vet inte om jag förklarat allt, men hoppas ni fattar... 

    Finns det andra där ute som varit om nåt liknande? Finns det killar/män som kan förklara detta för mig? 

    Just det, jag vet vad han kollar då han också har en ipod så jag kollar i smyg (inte ok, jag vet, men desperata människor gör konstiga saker). 

     

  • Svar på tråden Han kollar på porr och andra tjejer efter att vi haft sex
  • Vikkis94

    Herregud, vad har kräket gjort med dig? Hur ser han själv ut? Jag tycker du ska ta ditt pick pack och dra.

  • Anonym (Lil)

    Omg. Snacka om att han har brutit ner dig. Läs ditt egna inlägg. Det låter inte som en sund relation.

  • Anonym (pearlpearl)

    Han ser väl ok ut, men hör av andra att jag är mycket snyggare. Bryr mig egentligen inte om det, men vill så gärna vara lycklig och kunna lita på honom. Gillar inte denna person jag blivit

  • Anonym (pearlpearl)
    Vikkis94 skrev 2020-05-23 19:34:30 följande:

    Herregud, vad har kräket gjort med dig? Hur ser han själv ut? Jag tycker du ska ta ditt pick pack och dra.


    Han ser väl ok ut, men hör av andra att jag är mycket snyggare. Bryr mig egentligen inte om det, men vill så gärna vara lycklig och kunna lita på honom. Gillar inte denna person jag blivit
  • Anonym (pearlpearl)
    Anonym (Lil) skrev 2020-05-23 19:38:11 följande:

    Omg. Snacka om att han har brutit ner dig. Läs ditt egna inlägg. Det låter inte som en sund relation.


    Vill bara höra en liten förklaring, är rätt open-minded och förstående, men blir helt tokig om jag inte förstår det jag bryr mig om
  • Stefano82
    Anonym (pearlpearl) skrev 2020-05-23 19:55:14 följande:

    Vill bara höra en liten förklaring, är rätt open-minded och förstående, men blir helt tokig om jag inte förstår det jag bryr mig om


    Vill du prata av dig lite så är d ok.
  • Anonym (pearlpearl)
    Anonym (Ö) skrev 2020-05-24 08:13:11 följande:

    Föreslå en öppen relation.


    Har redan föreslagit det, men det är tydligen inget han är intresserad av.. 
  • Anonym (pearlpearl)
    Stefano82 skrev 2020-05-24 17:17:45 följande:
    Vill du prata av dig lite så är d ok.
    Tack 
  • Vikkis94
    Stefano82 skrev 2020-05-25 13:56:39 följande:

    Finns här för dig


    Men för i helvete ditt desperata arsel! Har du ingen värdighet i kroppen eller vad är ditt problem?
  • Anonym (Knullgubben)

    Han kanske använder dig för att få upp den när han ska kolla porr?

  • Anonym (pearlpearl)
    Anonym (Knullgubben) skrev 2020-05-25 19:41:02 följande:

    Han kanske använder dig för att få upp den när han ska kolla porr?


    Det tror jag inte, snarare tvärtom.
  • älskamigmucho

    Synd att du lider så av att din man kan gilla att kolla på andra tjejer... Jag är säker på att det är normalt för många att kolla på andra tjejer som de blir kåta av. Du ska inte va ledsen för att han gillar stora bröst på andra tjejer. Jag e liberal o har haft många män som velat kolla på andra tjejer och porr. Jag har inte problem med sånt. Sex e viktigt för mig o jag har själv låtit män se bilder o filmer på mig som de blivit kåta av innan de satt på sin fru liksom.... blir du inte kåt av nån annan?

  • Stefano82
    Vikkis94 skrev 2020-05-25 19:20:16 följande:

    Men för i helvete ditt desperata arsel! Har du ingen värdighet i kroppen eller vad är ditt problem?


    Om du har problem med något så ta det någon annanstans, Jag bryr mig faktiskt om andra även om du inte tror mig.
Svar på tråden Han kollar på porr och andra tjejer efter att vi haft sex