• Gameofthrones

Oäkta/billig förlovningsring..

För mig är ringarna viktiga och äktenskapet, inte ceremonier, klädsel utan äktenskapet. NO:1

Har tre ringar 6 mm.bredd,slät, vitt guld med rosenkvarts sten rosa, Köptes i USA.
    Vitt guld med våra initialer 3 mm. bredd,
    En vanlig ring formad som en krona vitt guld med guld på kanterna. 

Vet ej exakt summan men tillsammans kanske 25.000kr. -30.000kr.

För mig är det ett smycke som man har hela livet, gillar inte övriga smycken. 

För mig är det inte priset heller, men det blev så vi gjorde detta tillsammans. 

Man ska inte ser ner på oäkta ringar heller, till dem som vill ha et eller till dem som inte har råd. Man får ta det som finns och göra det så fint som möjligt. 

Men förstår hur du tänker pengar finns, ni har råd. 

Det är ett smycke som man ska ha livet ut. 

• Gameofthrones

Der finns titanium, stål, mm. Med mera. Som kostar mer än guld och kan vara billigare. Jag kan tycka att det är tufft.

Min väninna köpte i titanium ringar ashäftiga. Honbhar gott ställt

• Gameofthrones
    Anonym (XXX) skrev 2020-05-26 16:50:40 följande:

Nej, men det var Charles och Camillas fel. Frieriet var himlans romantiskt i alla fall! :) 

Camilla och Prins Charles var redan kära ifrån början. Dem fick inte gifta sig då. Diana kommer ifrån en fin,

adlad familj.

Det var kungafamiljens fel att dem inte stötta Diana med pressen av journalister. Och av Charles, han gifte sig med Di, för det var så kungafamiljen hade valt.

Se dokumentären på Netflix, där går man höra med hennes ord och hur han beter sig mot henne.

Ja håller med dig om bröllopet, superfint =)
Svar på tråden Oäkta/billig förlovningsring..