Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Positivt graviditets test, sen negativt

Jag har fått så två månader... Först i mars, sedan nu i maj... Positiva tester strax innan väntad mens, sedan negativa tester, sedan mens/tidigt missfall (gissar på kemiska graviditeter - befruktat ägg som rört vid hinnan och lite hCG produceras - sedan fäster inte ägget ordentligt och det blev tidigt missfall/mens).

Hoppas det inte är så för dig.

• Anonym (S)

...som svar på din tidigare fråga gick allt till ungefär såhär:

Sex runt ÄL. Positiva test runt ÄL+10 och någon dag frammåt. Negativt igen runt BIM... Mensen har kommit typ BIM+1 BIM+2. Så jag klassar dessa som kemiska graviditeter Och då positivt digitalt, och sedan negativt digitalt...

Försökt igen. Ägglossning i söndags och sex lördag-söndag-måndag. Har dragit ner på kaffe, ingen alkohol o.s.v. Ska försöka att inte fundera nu - och heller inte testa mig förrän mensen är flera dagar sen (ja, om den nu inte kommer på väntad tid förstås).

Håller förstås tummarna för dig TS, men ställ in dig på tidigt missfall så kan du bara bli glatt överraskad eller inte lika besviken i alla fall.

Kram!

• Anonym (S)
    sommar94 skrev 2020-05-29 07:04:39 följande:

Det blev ett kemiskt missfall som du skrev! :( ... Får blir nya tag igen! Kom du ihåg hur du längde du blödde båda gångarna?

Fan vad trist Nya tag då...

Jag blödde som en vanlig mens, båda gångerna. Kanske någon dag längre och lite rikligare än vanligt.

Jag väntar (inte) mens förrän 7 juni, men denna gång kommer jag inte testa förrän 10 juni (om nu inte mensen kommit).
  • Anonym (S)

Vi får uppdatera varann Är du född -94 som ditt nick insinuerar? Jag är det

Svar på tråden Positivt graviditets test, sen negativt