Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

Sola och bada i string?

Mitt tips till dig är att bara göra det du gillar och bry dig mindre om förnumstiga pekpinnar från pryda mamseller!

Självklart finns det plats för soldyrkare i string av båda könen under en blå himmel!!!

Njut av solen och ge din fina flickvän en varm kram.

• Anonym (HannaSophia)
    Anonym (uuuuurk!!!) skrev 2020-05-28 21:06:12 följande:

Vad du gör hemma i din trädgård är din sak(så länge det inte drabbar andra). Annars - skärp dig och visa lite respekt! Urk!

Tänk bara om någon "drabbas" och allt... Och just nu också när sjukvården är fokuserad på att rädda corona smittade och inte har tid för de string-drabbade. Hu!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 16:05:28 följande:

Exakt samma tanke fick jag.

Snuskgubbevibbar lång väg. Förstår inte för vems skull man skulle välja att ha string på sig. Enormt motbjudande och känns i detta fall som nån gubbe som vill viss upp sej till oss andras stora förtret.

Trist, ogin, ogenerös och intollerant inställning om du frågar mig. Men jag respekterar din inställning, om alla tyckte exakt lika blir det inte mycket till debattforum.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 19:14:09 följande:

Du kanske borde byta namn till LarsÅke. För någon kvinna är du inte iallafall.

Visst är det jobbigt med kvinnor som inte köper bikinin på ICA Maxi?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Nej) skrev 2020-05-30 19:47:38 följande:

Sånt konstigt sammanträffande också att Silver33 gjorde en tråd om hur han solade på balkongen i string medan han åtnjöt granndotterns blickar, ivrigt påhejad av just..... HannaSophia. Vad är oddsen liksom?

Kul att se att du är på hugget och är så engagerad. Vad är årets badmode för dig?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Kräks) skrev 2020-05-30 21:55:20 följande:

[quote=80436273][quote-nick]Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-30 21:48:59 följande:[/quote-nick]

Eller så jämför man med andra underdelar som sitter som de ska. En 15-åring rumpa kan kanske komma undan med string, sedan ser det bara billigt och trashigt ut[/quote]

Årets getingbo är igång! Ingen fara på taket, finns inte absolut rätt eller fel här. Vi har bara olika preferenser helt enkelt. Kör på med det du trivs i, så gör jag det också.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Kräks) skrev 2020-05-30 22:05:18 följande:

Årets getingbo är igång! Ingen fara på taket, finns inte absolut rätt eller fel här. Vi har bara olika preferenser helt enkelt. Kör på med det du trivs i, så gör jag det också.

Då får man hoppas att du inte går omkring på vanliga badstränder i de utstyrslarna du har visst bild på. Otroligt gräsligt fult[/quote]

Blir ju nyfiken att höra mer om dina otroligt snygga badkläder. Vad har du?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Caroline) skrev 2020-06-04 22:59:55 följande:

Jag tycker det kan vara riktigt snyggt och visar på ett bra självförtroende, det är sexigt!

Sen får du ju inte va en tjock äckelgubbe med ölmage, utan en helt vanlig snubbe som tar han om sig själv o gärna rakar kroppen, men det är du väl?

Brukar som tjej utmana mig själv med att sola i så små badkläder som möjligt, njuta av blickarna o det lite förbjudna...:). Så g-string o topless it is, eller helnäck lite undanskymt på en vanlig textilstrand.... förresten, go hannasophia!

Kul att vi är på samma våglängd! Som du säger visar det på självförtroende och man kan tryggt säga att det finns viktigare saker att reta sig på än folks badmode.

Jag solar och badar naken så mycket som möjligt så redan mina microstring är redan mer tyg än vad jag brukar föredra.

Har du något favoritmärke? Mina är Divissima och Tangaland
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Äo) skrev 2020-06-16 10:17:48 följande:

Jag är kille och solar och badar i stringbadbyxor

Mums! Bär det du trivs bäst i och njut av sommaren!
  • Anonym (HannaSophia)
    silver33 skrev 2020-06-24 22:36:27 följande:

Jag har gjort det nu, solat och badat i string. Det var en ganska privat strand, men det gick flera förbi och båtar passerade. Det var en extremt skön känsla och idag är jag lite röd om skinkorna men har fått en fin bränna! Tjejen som jag solade med hade inget emot det, tvärtom. Hon log upphetsat när jag drog av mig shortsen och visade min string-byxa...

En fantastisk upplevelse, Mer string till männen!

Riktigt gott att höra att ni njuter, tjejen och du! Har hon bikini eller baddräkt?

Hoppas du inspirerar fler killar att ta steget till string på stranden i sommar!
Svar på tråden Sola och bada i string?