• silver33

    Sola och bada i string?

    Jag är 40 plus och man.


    Men jag tänkte fråga er andra...man som kvinna. Jag tänker ta en sommar här hemma där jag ska sola och bada i sting. Både i de som är gjorda för bad, men kanske också stringkalsonger.


    Kroppen är i god form. Kan tillägga att jag dejtar en tjej som gillar det. 


    Ge mig tips på bra sol-ställen på västkusten! Naket eller med string!

  • Svar på tråden Sola och bada i string?
  • Barbro45

    Självklart badar du inte naken klädd på sätt som kan väcka anstöt på vanlig badplats, men det har du säkert inte tänkt heller. Dock finns Dette antal naturistbadplaser kring Göteborg.
    tipsomallt.se/hem/nakenbad/nakenbad%20göteborg.html

  • Anonym (Lina)

    Usch! Se till att hålla dig till nakenbad, om det nu är accepterat där.

    Kommer det nåt liknande till den strand där jag och barnen ska bada i sommar kan vederbörande räkna med ordentliga åtgärder.

  • Swek
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-28 20:00:11 följande:

    Usch! Se till att hålla dig till nakenbad, om det nu är accepterat där.

    Kommer det nåt liknande till den strand där jag och barnen ska bada i sommar kan vederbörande räkna med ordentliga åtgärder.


    Gäller detta även kvinnor i stringbikini?
  • Anonym (HannaSophia)

    Mitt tips till dig är att bara göra det du gillar och bry dig mindre om förnumstiga pekpinnar från pryda mamseller!

    Självklart finns det plats för soldyrkare i string av båda könen under en blå himmel!!!

    Njut av solen och ge din fina flickvän en varm kram.

  • Anonym (uuuuurk!!!)

    Vad du gör hemma i din trädgård är din sak(så länge det inte drabbar andra). Annars - skärp dig och visa lite respekt! Urk!

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (uuuuurk!!!) skrev 2020-05-28 21:06:12 följande:

    Vad du gör hemma i din trädgård är din sak(så länge det inte drabbar andra). Annars - skärp dig och visa lite respekt! Urk!


    Tänk bara om någon "drabbas" och allt... Och just nu också när sjukvården är fokuserad på att rädda corona smittade och inte har tid för de string-drabbade. Hu!
  • Anonym (uuuuurk!!!)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2020-05-28 21:14:43 följande:

    Tänk bara om någon "drabbas" och allt... Och just nu också när sjukvården är fokuserad på att rädda corona smittade och inte har tid för de string-drabbade. Hu!


    Exakt vad har äpplen och telefonkataloger med varandra att göra?

    "Tänk nu när vården har att göra med corona och inte har tid för att demonstrera mot manspreading(eller annat du bryr dig om)".
  • Anonym (varför)

    Att du lägger tråden i detta delforum betyder det att du har undertankar med varför du använder string?

  • Charge
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-28 20:00:11 följande:

    Usch! Se till att hålla dig till nakenbad, om det nu är accepterat där.

    Kommer det nåt liknande till den strand där jag och barnen ska bada i sommar kan vederbörande räkna med ordentliga åtgärder.


    Haha skämtar du? Han är ju inte naken! Klart han får ha strong på stranden . Bara i Sverige som man ens kan ha den här diskussionen. Se till att du inte reser utomlands med barnen. Absolut inte till Brasilien . Eller Frankrike. Eller Spanien ! Risken finns att dina barn får se en man i string! Hemskt! Skandal! De kan ju bli skadade för livet !
Svar på tråden Sola och bada i string?