Stringtrosor
Använder kvinnor stringtrosor idag?
Använder kvinnor stringtrosor idag?
Funderar också kring detta. Tycker på något sätt det känns lite vulgärt, speciellt då jag gärna går i bara trosor och t shirt hemma. Dessutom håller jag med om att det känns lite omodernt och förlegat. Har därför inte användt för vet inte om män uppskattar det eller inte. Men samtidigt så ser man ju mycket string i varenda klädesbutik, så det måste ju onekligen sälja? Föredrar brasilian själv.
Älskar att se kvinnor i olika sorters trosor, men hipsters och boxertrosa samt string är så härliga se på.
Funderar också kring detta. Tycker på något sätt det känns lite vulgärt, speciellt då jag gärna går i bara trosor och t shirt hemma. Dessutom håller jag med om att det känns lite omodernt och förlegat. Har därför inte användt för vet inte om män uppskattar det eller inte. Men samtidigt så ser man ju mycket string i varenda klädesbutik, så det måste ju onekligen sälja? Föredrar brasilian själv.
Vilken fråga... Självklart, annars hade väl butiker slutat sälja dem?
Möjligtvis unga kvinnor som är lite fåfängda och osäkra som använder dessa. För mig känns det rätt omodernt och ser framför mig en gammal sliten strippa iklädd för små stringissar :)
Jag tycker vanliga trosor eller hippsters är fina och sexiga.
Använder enbart string om jag har trosor, är jag ledig går jag oftast troslös.
Jag tycker string är de skönaste trosorna dessutom får jag en vackrare rumpa med mer definierade skinkor, tycker att med vanliga trosor blir det mer som en enda stor rumpa.
Alla mina döttrar å jag föredrar string
Nej, det gör jag inte
Alla mina döttrar å jag föredrar string
Och när hon klädde av sig sina stringtrosor myntades talesättet "utan en tråd på kroppen".