• Anonym (Anka)

Stringtrosor

Använder kvinnor  stringtrosor idag? 

• Svar på tråden Stringtrosor
  • Anonym (Theådåra)

Jaha okej varför är ni så spelar mig igen roll jag är en tjej som har barn å är lite kanske lite väl intresserad av vissa trådar eller vissa ämne

• Stefano82
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-10-02 07:03:02 följande:

Jaha okej varför är ni så spelar mig igen roll jag är en tjej som har barn å är lite kanske lite väl intresserad av vissa trådar eller vissa ämne

Vill du skriva pm?
  • Anonym (Ärligt)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-10-02 07:03:02 följande:

För det första skrivet du helt osammanhängande, du påstår i nån tråd att du har samma trosor i en månad ..listan på konstiga saker du skriver kan göras lång..
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Ärligt) skrev 2020-10-01 11:39:12 följande:

Alltså är du en riktig människa? Läser dina svar i olika trådar .. du verkar vara helt galen ..

Jag har fått PM från människan för några månader sen. (Och nej, jag hade inte bett om det.) När man söker på det riktiga användarnamnet så skriver han att han är kille. Vilket väl alla iofs redan listat ut. Men de inläggen där han använder sitt riktiga användarnamn är ungefär lika osammanhängande och lika dåligt skrivna. Så människa är han nog. Riktig är tveksamt...
  • Anonym (Ärligt)
    Anonym (Jo) skrev 2020-10-03 16:26:28 följande:

Jag har fått PM från människan för några månader sen. (Och nej, jag hade inte bett om det.) När man söker på det riktiga användarnamnet så skriver han att han är kille. Vilket väl alla iofs redan listat ut. Men de inläggen där han använder sitt riktiga användarnamn är ungefär lika osammanhängande och lika dåligt skrivna. Så människa är han nog. Riktig är tveksamt...

Ja herregud .. en del roar sig på ett lite annorlunda sätt.

Men men ha ha
  • Anonym (Anka)
    Anonym (Jo) skrev 2020-10-03 16:26:28 följande:
    Jag har också fått ett PM från människan  för ett tag sedan 
  • Anonym (Theådåra)

Jaha tro inte på nåt

Svar på tråden Stringtrosor