• Nandez

Robinson Australien 2020

Här samlas vi som följer detta

Har sett 4 avsnitt, ska se det femte i kväll. 

• Svar på tråden Robinson Australien 2020
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-06-21 02:03:44 följande:
    Oj trist....vilka är kvar...måste försöka hinna kolla i kapp, men i så fall får det börja regna så att man kan vara inne :)...i alla fall några dagar, sen kan värmen få fortsätta.

Har du hunnit titta?
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-07-22 22:42:11 följande:
    Har du hunnit titta?
    Hej vännen ....Har inte hunnit titta på nått denna vår/sommar....allt har varit ett kaos i livet här utan att jag förklarar det närmare......Jag har följt Robinsom USA som går på måndagar och tisdagar på natten, men det är det enda.....Vi har haft fullt upp. Jag jobbar ju som du vet som assistent till mitt barnbarn och har 3 barnbarn med funktionshinder.....Att leva i dag med Corona håller på att knäcka oss då vi måste vara isolerade och det har vi varit den Mars månad....Jag har saknat er på denna sida, men har inte orkat följa programmen. Hoppas vi ändå kan fortsätta att höras trots alla motgångar.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-08-16 03:19:48 följande:
    Hej vännen ....Har inte hunnit titta på nått denna vår/sommar....allt har varit ett kaos i livet här utan att jag förklarar det närmare......Jag har följt Robinsom USA som går på måndagar och tisdagar på natten, men det är det enda.....Vi har haft fullt upp. Jag jobbar ju som du vet som assistent till mitt barnbarn och har 3 barnbarn med funktionshinder.....Att leva i dag med Corona håller på att knäcka oss då vi måste vara isolerade och det har vi varit den Mars månad....Jag har saknat er på denna sida, men har inte orkat följa programmen. Hoppas vi ändå kan fortsätta att höras trots alla motgångar.
    Tråkigt att höra, hoppas att det ordnar upp sig för dig. Klart att vi ska höras

I morgon börjar Idol.
  • Johannus

Hej Nadez och alla andra som skrivit här. Vet inte om ni tittar in på sidan mer, men tänkte ändå skriva att jag i dag 13/10-2020 råkade träffa Krisove på Maxi i Lkpg.  Han sa faktiskt "Hej"  precis som om vi kände varann :)......Kul att träffa en Robinson deltagare i verkligheten.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-10-13 20:19:09 följande:
    Hej Nadez och alla andra som skrivit här. Vet inte om ni tittar in på sidan mer, men tänkte ändå skriva att jag i dag 13/10-2020 råkade träffa Krisove på Maxi i Lkpg.  Han sa faktiskt "Hej"  precis som om vi kände varann :)......Kul att träffa en Robinson deltagare i verkligheten.
    Förstår att det var roligt
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-10-13 20:59:19 följande:
    Förstår att det var roligt smile1.gif
    Ja det var roligt....Hade inte min dotter haft så bråttom så hade jag nog pratat med han en stund...Hehe.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-10-13 21:18:15 följande:
    Ja det var roligt....Hade inte min dotter haft så bråttom så hade jag nog pratat med han en stund...Hehe.
Svar på tråden Robinson Australien 2020