Inlägg från: Anonym (Lina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lina)

Vår, heta män överallt

Spanade på ett par snygga killar i 25-årsåldern idag. Båda var långa och muskulösa med tighta tunna tygbyxor, såna som lite snobbigare killar har. Pike-tröjor och vita gympaskor, välklippta och fräscha. Mums! Byxorna smet åt runt rumpan på dom perfekt. Kunde knappt sluta stirra, fast jag kände mig fånig.

• Anonym (Lina)
    Anonym (L) skrev 2020-05-30 13:47:11 följande:

Intressant! En kille som erkänner att han stirrat på en kvinnas välsvarvade rumpa blir ofta hårt ansatt.

Äsch, killar glor ju hur mycket som helst på tjejer och håller på med cat-calling. Busvisslar och kommenterar. Jag råkar själv ut för det varje år (skryt). Tänk om jag som 35-årig kvinna skulle visslat efter dessa heta killar! Folk skulle tro att jag var knäpp. Men titta kan man göra :)
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-30 16:08:34 följande:

Bara nyfiken. Va är det för tygbyxor ?

Typ chinos, tunna tygbyxor i fint material som är ganska korta och slutar strax över vristen.
  • Anonym (Lina)
    JonasSa skrev 2020-05-30 16:12:51 följande:

Nu är inte jag 25 men du får gärna vissla efter mig. Jag skulle ta det som komplimang!

Händer allt för sällan att kvinnor är så tydliga.

Haha ok :) Jag spanade även på en lång och ståtlig man idag som var i femtioårsåldern, en riktig silverräv med tjockt hår ;) Han hade arbetarbyxor med en massa fickor och svart t-shirt. Var väldigt solbränd och lite skäggig. Mums!
Svar på tråden Vår, heta män överallt