• Anonym (Psst!)

    Vår, heta män överallt

    Längesen, men jag känner att jag vill ha lite äventyr med män igen.
    Och jag ser så många spännande män ute nu. Välbyggda, riktiga karlar... Oh my god, tanken på att få göra saker med dom...
    Vill hångla, bli smekt... och mer...

  • Svar på tråden Vår, heta män överallt
  • Charge

    Härligt att inte bara vi män tänker på det när våren kommer ! Lite sol och värme och plötsligt så många sexiga kvinnor överallt !! Underbart ! Hoppas vi går förbi varandra på gatan och sneglar på varandra nån dag ! :)

  • Anonym (Lina)

    Spanade på ett par snygga killar i 25-årsåldern idag. Båda var långa och muskulösa med tighta tunna tygbyxor, såna som lite snobbigare killar har. Pike-tröjor och vita gympaskor, välklippta och fräscha. Mums! Byxorna smet åt runt rumpan på dom perfekt. Kunde knappt sluta stirra, fast jag kände mig fånig.

  • Anonym (L)
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 13:24:47 följande:

    Spanade på ett par snygga killar i 25-årsåldern idag. Båda var långa och muskulösa med tighta tunna tygbyxor, såna som lite snobbigare killar har. Pike-tröjor och vita gympaskor, välklippta och fräscha. Mums! Byxorna smet åt runt rumpan på dom perfekt. Kunde knappt sluta stirra, fast jag kände mig fånig.


    Intressant! En kille som erkänner att han stirrat på en kvinnas välsvarvade rumpa blir ofta hårt ansatt.
  • Storkrökaren
    Anonym (L) skrev 2020-05-30 13:47:11 följande:

    Intressant! En kille som erkänner att han stirrat på en kvinnas välsvarvade rumpa blir ofta hårt ansatt.


    Ja men det är ju klart att vi använder andra måttstockar för varandra, du verket ju att allt är såååå mycket hemskare om en man gör något ????
  • Anonym (Hoppsan!)
    Charge skrev 2020-05-30 13:04:44 följande:
    Härligt att inte bara vi män tänker på det när våren kommer ! Lite sol och värme och plötsligt så många sexiga kvinnor överallt !! Underbart ! Hoppas vi går förbi varandra på gatan och sneglar på varandra nån dag ! :)

    Du vill smeka TS kuk, förstår jag.
  • Anonym (Lina)
    Anonym (L) skrev 2020-05-30 13:47:11 följande:

    Intressant! En kille som erkänner att han stirrat på en kvinnas välsvarvade rumpa blir ofta hårt ansatt.


    Äsch, killar glor ju hur mycket som helst på tjejer och håller på med cat-calling. Busvisslar och kommenterar. Jag råkar själv ut för det varje år (skryt). Tänk om jag som 35-årig kvinna skulle visslat efter dessa heta killar! Folk skulle tro att jag var knäpp. Men titta kan man göra :)
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 13:24:47 följande:

    Spanade på ett par snygga killar i 25-årsåldern idag. Båda var långa och muskulösa med tighta tunna tygbyxor, såna som lite snobbigare killar har. Pike-tröjor och vita gympaskor, välklippta och fräscha. Mums! Byxorna smet åt runt rumpan på dom perfekt. Kunde knappt sluta stirra, fast jag kände mig fånig.


    Bara nyfiken. Va är det för tygbyxor ?
  • JonasSa
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-30 15:50:37 följande:
    Äsch, killar glor ju hur mycket som helst på tjejer och håller på med cat-calling. Busvisslar och kommenterar. Jag råkar själv ut för det varje år (skryt). Tänk om jag som 35-årig kvinna skulle visslat efter dessa heta killar! Folk skulle tro att jag var knäpp. Men titta kan man göra :)
    Nu är inte jag 25 men du får gärna vissla efter mig. Jag skulle ta det som komplimang!
    Händer allt för sällan att kvinnor är så tydliga.
  • Anonym (Morgonsolens glans)
    Charge skrev 2020-05-30 13:04:44 följande:

    Härligt att inte bara vi män tänker på det när våren kommer ! Lite sol och värme och plötsligt så många sexiga kvinnor överallt !! Underbart ! Hoppas vi går förbi varandra på gatan och sneglar på varandra nån dag ! :)


    Hörru, läs trådstarten en gång till, vetja, din lilla bock där!
Svar på tråden Vår, heta män överallt