Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Psst!)

Vår, heta män överallt

Längesen, men jag känner att jag vill ha lite äventyr med män igen.
    Och jag ser så många spännande män ute nu. Välbyggda, riktiga karlar... Oh my god, tanken på att få göra saker med dom...
    Vill hångla, bli smekt... och mer...

• Svar på tråden Vår, heta män överallt
  • Allis1000
    Anonym (L) skrev 2020-05-30 13:47:11 följande:

Intressant! En kille som erkänner att han stirrat på en kvinnas välsvarvade rumpa blir ofta hårt ansatt.

Larvigt, sicket incel-anack! Sfämmer inte alls!
  • Anonym (bra och kloka)

Så är det.Var är alla moderna,kloka singelmän ?Det verkar vara brist på detta.Kvar finns drägg och äckliga typer.Nu menar jag i åldern 40+.

• JonasSa
    Anonym (bra och kloka) skrev 2020-05-30 17:09:01 följande:

Så är det.Var är alla moderna,kloka singelmän ?Det verkar vara brist på detta.Kvar finns drägg och äckliga typer.Nu menar jag i åldern 40+.

Jag är:
    modern, hoppas det
    klok, lever i den tron
    singel, japp
    man, japp
    40+, japp

• Smed75
    Anonym (bra och kloka) skrev 2020-05-30 17:09:01 följande:

Jag tycker nog att jag är klok, har i alla fall en förmåga att använda sunt förnuft.. =) Om jag är snygg det vette fasen, det är ju upp till betraktaren att avgöra!

Men är exkock, så är en jävel på mat.. Ha ha
  • Oerhörd

Men ja! Kom på mig själv med att sakta ner så jag hamnade några steg bakom man och barn idag bara för att hans ryggtavla i t-shirt och den rumpan i tunna byxor får mig att dregla lite. Så tacksam över att ha den att titta på varje dag. Nu var ju barnen med, men den som väntar på nåt gott...

• Oerhörd

Och kvinnor tittar, att ni män inte märker det handlar om att vi klarar av att göra det utan att kleta våra tankar på er, så att ni ska slippa känna er trakasserade. Den som lyckas betrakta min rumpa utan att på något sätt alls fånga min uppmärksamhet är varmt välkommen att göra så. Problemet är att män så ofta verkar tro att deras åsikt och tanke om varje rumpa eller bröst de får syn på är något de måste förmedla. Öva på att låta bli så ska ni nog se att ingen blir upprörd över att ni njuter av utsikten.

• Anonym (L)
    Allis1000 skrev 2020-05-30 17:01:02 följande:

Larvigt, sicket incel-anack! Sfämmer inte alls!

Host, host, jag är allt annat än incel. Klagar inte alls på brist på sex men att medge att man stirrar på kvinnors rumpor gör man inte ostraffat.
  • Allis1000
    Anonym (L) skrev 2020-05-30 20:12:44 följande:

Host, host, jag är allt annat än incel. Klagar inte alls på brist på sex men att medge att man stirrar på kvinnors rumpor gör man inte ostraffat.

Joho, män nämner det helatiden. Det är liksom ingen hemlighet. Det är vardag. Har påven en rolig mössa?

Ingen straffar män för detta.
  • Anonym (It´s raining men, halleluja)

Ibland dyker det upp män som får mig att tappa andan. Kan inte sluta stirra och beter mig ytterst irationellt. Män har verkligen blivit snyggare för varje år speciellt de yngre killarna mellan 20-30. De är otroligt modemedvetna och så fräscha, luktar supergott osv. Finns hur mycket ögongodis som helst!!!

Otroligt positivt att män blivit så fåfänga och måna om sina utseenden rent allmänt. Behövdes en rejäl standardhöjning på män för att matcha kvinnorna, och ännu mer behövs. Många ser för bedrövliga ut...man häpnar.

Svar på tråden Vår, heta män överallt