• Anonym (Psst!)

Vår, heta män överallt

Längesen, men jag känner att jag vill ha lite äventyr med män igen.
    Och jag ser så många spännande män ute nu. Välbyggda, riktiga karlar... Oh my god, tanken på att få göra saker med dom...
    Vill hångla, bli smekt... och mer...

• Svar på tråden Vår, heta män överallt
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-05-30 16:08:34 följande:

Bara nyfiken. Va är det för tygbyxor ?

Typ chinos, tunna tygbyxor i fint material som är ganska korta och slutar strax över vristen.
  • Anonym (Lina)
    JonasSa skrev 2020-05-30 16:12:51 följande:

Nu är inte jag 25 men du får gärna vissla efter mig. Jag skulle ta det som komplimang!

Händer allt för sällan att kvinnor är så tydliga.

Haha ok :) Jag spanade även på en lång och ståtlig man idag som var i femtioårsåldern, en riktig silverräv med tjockt hår ;) Han hade arbetarbyxor med en massa fickor och svart t-shirt. Var väldigt solbränd och lite skäggig. Mums!
  • Anonym (L)
    Allis1000 skrev 2020-05-30 23:03:41 följande:

Joho, män nämner det helatiden. Det är liksom ingen hemlighet. Det är vardag. Har påven en rolig mössa?

Ingen straffar män för detta.

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag blivit skälld på för att jag stirrar på kvinnors rumpor. Det är fakta och inga fantasier.
  • Anonym (Fatta)
    Anonym (L) skrev 2020-05-31 14:49:09 följande:

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag blivit skälld på för att jag stirrar på kvinnors rumpor. Det är fakta och inga fantasier.

Varför stirrar du? Har du inte blivit uppfostrad öht? Man kan titta diskret utan att det är uppenbart. Karlar som stirrar helt öppet, ofta med frun/flickvännen bredvid, är fett obehagliga!
  • Anonym (Falsklarm)

Var är brandmännen i hängselbyxor och bar överkropp??

• Anonym (Sant)
    Anonym (It´s raining men, halleluja) skrev 2020-05-31 00:31:09 följande:

Ibland dyker det upp män som får mig att tappa andan. Kan inte sluta stirra och beter mig ytterst irationellt. Män har verkligen blivit snyggare för varje år speciellt de yngre killarna mellan 20-30. De är otroligt modemedvetna och så fräscha, luktar supergott osv. Finns hur mycket ögongodis som helst!!!

Otroligt positivt att män blivit så fåfänga och måna om sina utseenden rent allmänt. Behövdes en rejäl standardhöjning på män för att matcha kvinnorna, och ännu mer behövs. Många ser för bedrövliga ut...man häpnar.

Samt att män har börjat spana in äldre kvinnor nu för tiden också
  • Anonym (B)
    Anonym (Fatta) skrev 2020-05-31 16:05:57 följande:

Varför stirrar du? Har du inte blivit uppfostrad öht? Man kan titta diskret utan att det är uppenbart. Karlar som stirrar helt öppet, ofta med frun/flickvännen bredvid, är fett obehagliga!

Att Lina medgav att hon ogenerat stirrar på mäns bakar går dig obemärkt förbi. Anonym(L) har definitivt rätt.
  • Anonym (B)
    Anonym (Fatta) skrev 2020-05-31 16:05:57 följande:

Att Lina medgav att hon ogenerat stirrar på mäns bakar går dig obemärkt förbi. Anonym(L) har definitivt rätt.
  • JonasSa
    Anonym (Lina) skrev 2020-05-31 14:46:25 följande:
    Haha ok :) Jag spanade även på en lång och ståtlig man idag som var i femtioårsåldern, en riktig silverräv med tjockt hår ;) Han hade arbetarbyxor med en massa fickor och svart t-shirt. Var väldigt solbränd och lite skäggig. Mums!
    Synd du är anonym, kunde ju messat dig så du kan få spana in mig!Skäms
  • Anonym (It´s raining men, halleluja)
    Anonym (Sant) skrev 2020-05-31 18:51:45 följande:
    Samt att män har börjat spana in äldre kvinnor nu för tiden också
    Jo det märks:) Trevlig utveckling!
  • Anonym (Sant)
    Anonym (It´s raining men, halleluja) skrev 2020-05-31 23:39:11 följande:

Jo det märks:) Trevlig utveckling!

Haha, gillar du yngre män?
  • Anonym (Försiktigt)

Antar att kvinnor är väldigt diskreta vid åsynen av en vacker man 

• Anonym (Klart)