• Elicia

    Covid- 19 Positiv

    Hej !
    Jag fick precis beskedet att jag har Covid 19.
    Jag har mått väldigt bra och skulle vilja höra hur andra som är/ el har varit positiva upplever det? 
    Jag började hosta förra söndagen och har hostat i 3 dagar med halsont och feber......nu har det gått  över till endast nästäppa och lite tryck över bröstet.
    Jag mår jättebra och blir fundersam om det kommer ett bakslag..snart eller om jag fått en light version.
    Man läser ju bara om de hemska sakerna.....dela era erfarenheter.

  • Svar på tråden Covid- 19 Positiv
  • Anonym (Minst en vecka)
    Elicia skrev 2020-05-30 18:17:21 följande:

    Hej !
    Jag fick precis beskedet att jag har Covid 19.
    Jag har mått väldigt bra och skulle vilja höra hur andra som är/ el har varit positiva upplever det? 
    Jag började hosta förra söndagen och har hostat i 3 dagar med halsont och feber......nu har det gått  över till endast nästäppa och lite tryck över bröstet.
    Jag mår jättebra och blir fundersam om det kommer ett bakslag..snart eller om jag fått en light version.
    Man läser ju bara om de hemska sakerna.....dela era erfarenheter.


    Jag tror inte jag haft Covid ännu men har för mig att det var ca dag 9 som det kunde bli värre. Vissa hade väldigt milda symtom Innan och drabbades ändå svårt så det är nog svårt att säga. 


    https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/ny-rapport-sa-utvecklas-symtomen-nar-du-smittas/

  • Anonym (Minst en vecka)

    Förlåt menar att om det vänder så är det oftast den 8nde dagen. 
    Tror inte du behöver oroa dig om du är ung och frisk. Det är sällsynt att det blir allvarligt för unga. De flesta blir nog inte ens allvarligt sjuka.

Svar på tråden Covid- 19 Positiv