• Anonym (In eller ut (bort), d e frågan)

    Fråga till tjejer

    De tjejer som visar intresse för mig gillar Stora kukar. Men jag har inte det, så känner mig otillräcklig och de blir frustrerade och antingen tror dom att det är nåt fel på mig eller på dom när jag är så passiv att inget händer.

    Några har blivit ledsna faktiskt och andra snackar dåligt, som de ändå hade gjort om dom hade fått se eller känna efter. Men då åtminstone utan säkert bevis.

    De är dessutom så snygga att jag blir nervös bara av deras utseende o att prata med dom fast jag är allt annat än oerfaren.

    Har haft så vackra tjejer men varit ensam sen 7 år tillbaka och tappat det där med att vara så nära någon annan.

    Vad ska man göra? Ska man bryta kontakten direlt när de visar intresse eller ska man köra hela vägen in?

    Gjorde oftast det förr. Några få var gulliga,.men de flesta snackade loss bland alla på festerna. Inte så roligt direkt om man ska vara ärlig.

  • Svar på tråden Fråga till tjejer
  • Långbenopluto

    Ja, du ska vara singel, jag antar att det var din fråga.

    Är man så osäker som du är och inte riktigt vet hur man ska vara i sängen, så är det bättre att vara singel.

    Du kan börja med lite övningar för att få bättre självförtroende, för det är nåt som mååååånga kvinnor tänder på i verkliga livet.

    Sedan kan du öva på olika saker i sängen som INTE har med en kuk att göra, då kommer du väldigt långt.

  • Anonym (In eller ut (bort), d e frågan)
    Långbenopluto skrev 2020-06-01 05:54:36 följande:

    Ja, du ska vara singel, jag antar att det var din fråga.

    Är man så osäker som du är och inte riktigt vet hur man ska vara i sängen, så är det bättre att vara singel.

    Du kan börja med lite övningar för att få bättre självförtroende, för det är nåt som mååååånga kvinnor tänder på i verkliga livet.

    Sedan kan du öva på olika saker i sängen som INTE har med en kuk att göra, då kommer du väldigt långt.


    Tack för svaret tjejen! För antar att du är en då detta var en fråga till tjejer. Så att kag har blivit förnedrad efteråt gör att jag ska vara singel? Det finns kanske inget annat som är braed mig som gör att man inte måste vara singel? Min fråga var inte heller om jag skulle vara singel eller inte utan om jag ska ha sex med de som man vet gillar stora. De tycker att jag är bra i sängen men saknar ofta det större. Handlar alltså inte om osäkerhet, utan jag vet att det är så. En tjej bland många exempel är att efter 2-3 månader så går dom runt hela afrikanska kompis gänget för att efteråt komma o gråta o säga, jag vill gifta mig med dig, jag ger dig hur många barn du vill. Men man tappar ju lusten efter hur man blivit behandlad. Det jag var osäker på om jag ska ge några tjejer en chans eller om jag ska fortsätta skita i det.

    För övrigt gillar du bara spy ur dig galla, kommer inte med något vettigt överhuvudtaget. Kanske du skulle gräva ner dig istället o sluta störa andra med din syra helt enkelt. För tro mig, av det lilla jag läst ifrån dig så kan jag garantera att det finns dom i din omgivning som har extremt svårt för dig även fast du älskar dig själv o antagligen din gigantiska tjocka mage. Gå o lägg dig.
  • Anonym (eee)

    Bitter much? (tänker på ditt svar på okommanteran ovan) Ta det lilla lugna. 

    Fokusera inte på storlek, är mitt svar. Fokusera på att vara en bra älskare, använd fingrar och tunga osv. Vissa tjejer kanske vill ha med en dildo som är större än du är, om det nu är viktigt för dem med en stor? Kan ju vara skoj med en leksak! 

  • Långbenopluto
    Anonym (In eller ut (bort), d e frågan) skrev 2020-06-01 12:42:58 följande:
    Tack för svaret tjejen! För antar att du är en då detta var en fråga till tjejer. Så att kag har blivit förnedrad efteråt gör att jag ska vara singel? Det finns kanske inget annat som är braed mig som gör att man inte måste vara singel? Min fråga var inte heller om jag skulle vara singel eller inte utan om jag ska ha sex med de som man vet gillar stora. De tycker att jag är bra i sängen men saknar ofta det större. Handlar alltså inte om osäkerhet, utan jag vet att det är så. En tjej bland många exempel är att efter 2-3 månader så går dom runt hela afrikanska kompis gänget för att efteråt komma o gråta o säga, jag vill gifta mig med dig, jag ger dig hur många barn du vill. Men man tappar ju lusten efter hur man blivit behandlad. Det jag var osäker på om jag ska ge några tjejer en chans eller om jag ska fortsätta skita i det.

    För övrigt gillar du bara spy ur dig galla, kommer inte med något vettigt överhuvudtaget. Kanske du skulle gräva ner dig istället o sluta störa andra med din syra helt enkelt. För tro mig, av det lilla jag läst ifrån dig så kan jag garantera att det finns dom i din omgivning som har extremt svårt för dig även fast du älskar dig själv o antagligen din gigantiska tjocka mage. Gå o lägg dig.
    Ooops, där klev jag visst på en öm tå?

    Ja, sanningen kan svida.
  • Anonym (In eller ut (bort), d e frågan)
    Långbenopluto skrev 2020-06-01 19:15:57 följande:
    Ooops, där klev jag visst på en öm tå?

    Ja, sanningen kan svida.

    Fast det var ju inte sanningen. Fast du kan få tro så om du nu vill.


    Har tackat nej till 15 gift förfrågningar (helt seriöst) utav tjejer så har inga problem på den fronten. Men undrade om man ska ge sig in i leken med de som man VET gillar stora när man inte har mer än medel.

  • Anonym (In eller ut (bort), d e frågan)
    Anonym (eee) skrev 2020-06-01 14:15:15 följande:

    Bitter much? (tänker på ditt svar på okommanteran ovan) Ta det lilla lugna. 

    Fokusera inte på storlek, är mitt svar. Fokusera på att vara en bra älskare, använd fingrar och tunga osv. Vissa tjejer kanske vill ha med en dildo som är större än du är, om det nu är viktigt för dem med en stor? Kan ju vara skoj med en leksak! 


    Tack för ditt svar. Ett vettigt och givande svar! Ofta vill dom ju inte ha det den första gången kanske, tror jag ? Eller ska jag dunka upp en stor dildo på bordet o säga, nu jävlar kör vi !? xD 


    Skulle man ju kunna testa faktiskt, hade ju varit lite kul xD 

  • Pope Joan II
    Anonym (In eller ut (bort), d e frågan) skrev 2020-06-01 20:05:51 följande:

    Fast det var ju inte sanningen. Fast du kan få tro så om du nu vill.


    Har tackat nej till 15 gift förfrågningar (helt seriöst) utav tjejer så har inga problem på den fronten. Men undrade om man ska ge sig in i leken med de som man VET gillar stora när man inte har mer än medel.


    Låter som något du borde polisanmäla. Visst, snällt av dem att fråga, men ändå - förgiftningar leder ofta till döden. Vilket gift handlade det om...?
  • Anonym (Pop)
    Anonym (In eller ut (bort), d e frågan) skrev 2020-06-01 01:41:24 följande:

    Några få var gulliga,.men de flesta snackade loss bland alla på festerna.


    Vad menas med det här?
  • Pope Joan II
    Anonym (Pop) skrev 2020-06-01 20:51:06 följande:
    Vad menas med det här?
    Förstår det som om de gulliga tjejerna måttade ts snoppstorlek mellan tummen och pekfingret som en kul grej på hemmafesterna de bevistade. 
  • Anonym (Pop)
    Anonym (In eller ut (bort), d e frågan) skrev 2020-06-01 01:41:24 följande:

    De tjejer som visar intresse för mig gillar Stora kukar.


    Alla?
  • Wench85
    Anonym (In eller ut (bort), d e frågan) skrev 2020-06-01 20:05:51 följande:

    Fast det var ju inte sanningen. Fast du kan få tro så om du nu vill.


    Har tackat nej till 15 gift förfrågningar (helt seriöst) utav tjejer så har inga problem på den fronten. Men undrade om man ska ge sig in i leken med de som man VET gillar stora när man inte har mer än medel.


    Har 15 tjejer friat till dig?! Jag har svårt att se vad ditt problem är då. Ja, det kanske finns nån enstaka som du skulle vilja ha men som du inte är kompatibel med just på grund av storleken. Men de flesta av oss kanske har en eller ett par genom livet som kan tänka sig att gifta sig med oss så jag tror ändå inte ditt problem kan vara så stort...
Svar på tråden Fråga till tjejer