Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

Hjälp från er med erfarenhet!?

Vad har ni får detta ifrån gör att ni är trygga i erat liv?

Har ni kött på benen och ta hand om barn som har blivit våldtagna av släkten, grannen? Kan ni ta h a nd om barn som kommer ifrån krig och elände? Kan ni ta hand om barn som kommer ifrån barnmisshandel från hemmet?

Hur hanterar ni det genom kärlek och kramar? Det funkar inte så. Ni måste veta vad i ger in er på. Det handlar inte bara om kranar kärlek utan ni måste ha öppensinnhet, hur ni ska hantera ochbikte dalta med barn ( uppmuntea dåligt beteende) att tycka synd om barn. Det funkar inte så behandla barnen korrekt och ödmjukt med vara konsekventa.

• Gameofthrones

Vet ni hur ni ska hantera krigsbarn?! Soldatbarn? Ni kan inte bara bli fosterfamilj.

Har ni ingen susning vad det innebär låt bli. Skaffa er mer kött på benen. Innan ni ansöker via kommunen.

• Gameofthrones

Det tycker jag med skaffa en annat intresse. Ni saknar kött på benen. Ingen utbildning, ingen sådan livserfarenhet. Med mera.

• Gameofthrones

Alla passar inte som familjehem.

• Gameofthrones
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-06-02 20:29:13 följande:

Jag ser inga pengagalningar i trådstarten, bara omtanke och en vilja att göra gott.Nej men det finns inget som tyder på att ts familj skulle vara olämpliga. Som Joan säger går de igenom en hel del innan de blir godkända så oroa dig inte du.

Vem har sagt att jag är orolig, blir bara fundersam

Sluta och anklaga och ha fördömda meningar.

SÄGER ATT ALLA PASSAR INTE SOM FAMILJEHEM. OAVSETT ekonomi, trygghet. Med mera. Folk ser ordet kärlek då löser man alla problem eller? Det är det ni utgår ifrån
  • Gameofthrones
    pyssel skrev 2020-06-02 20:49:26 följande:

Nu läser du in lite väl mkt i både trådstarten och de sansade svaren till dig.[/quote

[quote=80441718][quote-nick]Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-06-02 21:01:39 följande:[/quote-nick]

Du är inte bara fundersam, du är väldigt dömande mot ts och låter smått hysterisk i vissa av dina kommentarer. Ta och läs om vad du vräkt ur dig egentligen.

Man kan inte låta låg affektiv på allt. Jag är inte hysterisk, är bara ärlig i situationen.
  • Gameofthrones
    Anonym skrev 2020-06-03 05:07:06 följande:

"Ärlig"?

Är detta ärligt enligt dig?Vad menar du att ts med familj saknar? Vad vet du om dem?

Nu ska du få ett gott råd, har man inget vettigt att säga så är det bättre att hålla tyst.

Har du inget annat och säga? Varför tar du åt dig? Jisses skaffa dig ett vettigare svar.

Man får tåla lite. Är du en utav dem som är låg affektiv?
  • Gameofthrones
    Anonym skrev 2020-06-03 05:28:31 följande:

Nej, det är jag inte.

Är du en av dem som sär skriver?

LP skiva?
  • Gameofthrones

Folk som hänger sig har inte accepterat att det finns andra människor med helt annat perspektiv och har olika åsikter.

Ni har hängt er på just detta. Har ni ingen annan hobbie och fortsätta och älta?

Haha,

• Gameofthrones
    Pope Joan II skrev 2020-06-03 09:14:53 följande:

Varför kräver och förväntar du dig att andra ska tåla dina totalt opåkallade oförskämdheter när du uppenbarligen är väldigt ömtålig själv?

Jag är inte ömtålig, men vissa här ältar och jag gillar inte ältande och man är faktiskt olika från person till person. Ömtålig som du säger, känslig, skinn på näsan, det finns folk med ikke humor och med humor det finns fula människor, fina människor, det finns destruktiva människor, det finns arbetsnarkomaner, det finns kontornissar.

Låt mig ha mina åsikter och du ha dina.

Har inget mer och säga men älta på ni, sista gången jag kommenterar. Gör nu börjar det bli tjatigt. Höns i en gård.
Svar på tråden Hjälp från er med erfarenhet!?