• Anonym (Anonym)

    lurad

    Hej! när jag och min nuvarande pojkvän vart tillsammans så kom vi överens att ingen av oss skulle titta på porr, men min sambo gjorde det dock endå och han häll det hemligt för mig i ett halvår innan han berättade det och jag vart jätte ledsen men det var dock bara hentai porr så jag släppte det till slut men sen igår så kom det fram att han har tittat på otecknad porr och det har han hållt hemligt för mig i 1 år, och jag har så svårt att se han sitter och runkar till riktiga tjejer känner mig så obekväm. jag kan inte lita på han. vad hade ni gjort om ni var i min sits ?

  • Svar på tråden lurad
  • Anonym (Svar på tal)

    Du får väl förklara för honom hur det får dig att må och hoppas att han slutar. Gör han inte det får du välja, antingen strunta i att han tittar på porr eller lämna honom eftersom han skiter i ditt mående.

  • Anonym (Behov)

    Din pojkvän har kanske större sexbehov än du och löser det med porr och onani. Är nog rätt vanligt när tjejer inte vill så ofta. 

  • Anonym (Anonym)

    Det är det som är problemet, jag vill ju varje dag men intw han

  • Anonym (Fråga olle eller vad han nu heter)

    Han verkar sakna något i ert förhållande så kanske är lämpligt att fråga honom. Fråga på ett positivt och entusiastiskt sätt så är det lättare för honom att öppna upp sig. Förstår ju att du känner dig besviken efter sveket men det kanske går att vända till något positivt istället om du vill och känner för det. Kan ju vara så att han är blyg eller har skamkänslor för vad han gillar och därför inte vill prata om det?

  • Anonym (L)

    Berättade han för dig att han även tittar på ?vanlig? porr, med riktiga människor i? Eller kom du på honom?

    Hur som helst så har han ju bevisat att han inte är att lita på. Har man kommit överens om något så ska man ju hålla sig till det. Du måste bestämma själv hur du vill göra, men själv så hade jag inte accepterat detta. Porr är oacceptabelt i ett förhållande, enligt mig och kan man inte hålla det man kommit överens om så hade jag inte litat på människan längre. Det hade resulterat i dumpning.

  • ChasingGirls

    ibland kan vi män behöva stunder då och då där vi kan få njuta av porr men inte varje dag. tjejer ni förstår inte detta sitter djup evolutionärt i oss människor.

    du kan också prova att ge honom en extra hand ibland. vet att tjejer väldigt ofta tycker det är lite spännande att runka sin kille när han tittar på porr. då och då i alla fall.

  • ChasingGirls
    Anonym (L) skrev 2020-06-04 16:42:08 följande:

    Porr är oacceptabelt i ett förhållande, enligt mig och kan man inte hålla det man kommit överens om så hade jag inte litat på människan längre. Det hade resulterat i dumpning.


    varför dumpa över en sån bagatell? porr är naturligt, vi vetenskapsinriktade personer förstår detta och suckar åt moral som knappt kan förklara varför vi inte ska kolla på porr?
  • Anonym (L)
    ChasingGirls skrev 2020-06-04 23:03:18 följande:

    varför dumpa över en sån bagatell? porr är naturligt, vi vetenskapsinriktade personer förstår detta och suckar åt moral som knappt kan förklara varför vi inte ska kolla på porr?


    För att han uppenbarligen inte kan hålla det de har kommit överens om? Han är ju inte pålitlig. Dessutom skrev jag att jag inte tycker att porr är acceptabelt i ett förhållande. För mig är det inte det och jag vet att många håller med mig, medan många andra inte håller med. Du får tycka vad du vill, men det är så jag tycker.

    Det finns par där man är överens om att inte kolla porr och båda håller det. Man ska inte gå med på en överenskommelse som man vet att man inte kommer kunna hålla. Punkt.
  • Anonym (pussyyeah)
    Anonym (L) skrev 2020-06-05 01:30:07 följande:
    Det finns par där man är överens om att inte kolla porr och båda håller det. Man ska inte gå med på en överenskommelse som man vet att man inte kommer kunna hålla. Punkt.
    skulle frugan försöka hindra mig att runka hade hon åkt ut med huvudet före! men nu har jag en snygg fru med tight fitta som mer än något annat vill knulla så mycket det bara går. men ibland bara vill jag få det gjort snabbt och oftast runkar hon mig men ibland ger porr en nice kick.

    hennes analhål är också en sensation.

    men munnen hennes är gudsänt och får alltid nutta i den
  • Anonym (L)
    Anonym (pussyyeah) skrev 2020-06-05 01:54:43 följande:

    skulle frugan försöka hindra mig att runka hade hon åkt ut med huvudet före! men nu har jag en snygg fru med tight fitta som mer än något annat vill knulla så mycket det bara går. men ibland bara vill jag få det gjort snabbt och oftast runkar hon mig men ibland ger porr en nice kick.

    hennes analhål är också en sensation.

    men munnen hennes är gudsänt och får alltid nutta i den


    Ok?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (L) skrev 2020-06-04 16:42:08 följande:

    Porr är oacceptabelt i ett förhållande


    Jag respekterar din åsikt även om jag själv ser helt annorlunda på saken, men jag blir nyfiken på varför det är oacceptabelt i förhållande men OK om man är singel? Jag tycker att antingen är man emot porr pga moraliska/etiska ställningstagande då porrbranschen generellt har en rutten människosyn. Men detta ändras inte för man är singel.

    Eller beror det på att du tror att din partner går igång på själva skådespelarna vid porrtittandet?

    Vad mer anser du oacceptabelt i ett förhållande?

    Onani? Får din partner onanera? Eller är det också tabu?

    Du kan ju vara helt säker på att det fantiseras en hel del vid onani och då finns det inga garantier att det involverar dig. Så förbjuder man porr i ett förhållande för att inte partnern ska bli upphetsad av någon annan person så måste man även förbjuda onani och alla tillhörande sexuella fantasier likaså.

    Det är inget förhållande jag skulle vilja vara en del av.
  • Physalis
    Anonym (L) skrev 2020-06-04 16:42:08 följande:

    Berättade han för dig att han även tittar på ?vanlig? porr, med riktiga människor i? Eller kom du på honom?

    Hur som helst så har han ju bevisat att han inte är att lita på. Har man kommit överens om något så ska man ju hålla sig till det. Du måste bestämma själv hur du vill göra, men själv så hade jag inte accepterat detta. Porr är oacceptabelt i ett förhållande, enligt mig och kan man inte hålla det man kommit överens om så hade jag inte litat på människan längre. Det hade resulterat i dumpning.


    Jag håller med dig i att ts måste ta det här på allvar. Vad andra tycker om porr i sina förhållanden är inte intressant. I ts förhållande är det inte ok och hennes kille har brutit sitt löfte två gånger.
    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (H)

    Hade inte ens hamnat i din sits. Folk får kolla på vad de vill så länge det är lagligt.

  • Kråkungen
    Tukt skrev 2020-06-04 20:52:42 följande:

    Det kanske är löftet i sig som är problemet, inte att det brutits.


    Jag håller fullständigt med, men grejen är ju att han trots allt gick med på löftet, hur knasigt det än var, eller hur? Har man lovat nåt ska man ju hålla det - alternativt förklara för den andre varför man inte kommer att kunna hålla det, innan man bryter det. Eller, det är iaf så det borde funka... men sen är vi ju inte mer än människor, och om man är kär och inte vill vara utan den andre är det ju lätt att man lovar för mycket, bara för att den andre ska stanna.

    TS! Hur mycket diskussion hade ni kring det här löftet när ni gav det? Var det du som typ sa att porr är uteslutet, och kan han inte hålla sig ifrån det så kan ni inte vara tillsammans, eller var det nåt ni kom fram till gemensamt; nåt ni båda tyckte kändes rätt? Det verkar ju lite som att han personligen inte ser nåt fel i att kolla på porr, utan bara gick med på att låta bli av rädsla för att mista dig, och i så fall kan jag ju kanske tycka att du ändå får cut him some slack. Ja, han svek ett löfte, och ja, han borde ha gjort på ett annat sätt, men, som sagt: vi är ju inte mer än människor, och även om du tycker att det känns obehagligt, så är det trots allt inte en dödssynd att kolla på porr... Dessutom: iaf första gången var det ju han som självmant berättade, eller? Det betyder också mycket - då har han ju uppenbart mått dåligt över att hemlighålla det för dig; det har inte varit som han lättvindigt bara svikit ett löfte.

    Sammanfattningsvis kan alltså sägas att jag tycker absolut inte att du ska göra slut med honom enbart pga detta. Om han i övrigt visar dig respekt, om han går att lita på i allt annat osv så tycker jag att du ska förlåta honom - och kanske även fundera på om du inte kan lätta lite på dina krav, för ärligt talat: det är rätt hårda krav...
Svar på tråden lurad