• Asiaten87

Vilka är era fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor?

Jag vill veta vad ni har för sexuella fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor.

Jag själv är av asiatisk ursprung och jag är nyfiken på vad ni anser och tänder på hos oss asiater.

Har du själv frågor eller funderingar kring ämnet så får du gärna lämna en kommentar. Jag ska försöka besvara så gott jag kan.

• Svar på tråden Vilka är era fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor?
  • Anonym (Ano3357)

Jag gillar just att asiatiska kvinnor oftast är korta och små.

• Asiaten87
    Anonym (Ano3357) skrev 2020-06-07 21:46:52 följande:

Jag gillar just att asiatiska kvinnor oftast är korta och små.

Jag själv är kort och hade gärna velat vara längre.????
  • Anonym (Ano3357)
    Asiaten87 skrev 2020-06-07 22:06:45 följande:

Jag själv är kort och hade gärna velat vara längre.????

Jag kan förstå det, men samtidigt är det lättare att "släpa" på en liten kropp än en stor. Jag minns när man var liten och inte nådde upp till saker och då ville bli längre. Så jag förstår dig.
  • Meddelande borttaget
  • Asiaten87
    Annnaa skrev 2020-06-07 22:25:46 följande:

Bara för att reda ut det: är du man eller kvinna?

Kvinna, men vad har det för betydelse?
  • Asiaten87
    Anonym (Ano3357) skrev 2020-06-07 22:16:47 följande:

Jag kan förstå det, men samtidigt är det lättare att "släpa" på en liten kropp än en stor. Jag minns när man var liten och inte nådde upp till saker och då ville bli längre. Så jag förstår dig.

Antar att man vill vara som normen, däremot vet man själv att ens gener inte kan göra en längre hahah
  • Anonym (WTF)

Tyvärr ser man dem som "import-kärringar" till feta, handikappade och i övrigt missanpassade svenska psykflall som aldrig skulle kunna få en kvinna på hemmaplan.
    Har ju tyvärr sett det i närhet, när kvinnorna inte passar längre åker de ut på arslet och man åker och hämtar en ny.
    Patetiskt och utnyttjande av människor.
    Inte alla män ska ha förhållanden. Särskilt inte de som måste söka sig utomlands.

• Anonym (Fördomar)

Mina fördomar är att de är små, har pipiga röster och håriga fittor. Kollat för mycket porr kanske Tungan ute
    Har dock inga sexualla fantasier om dem.

• Anonym (Ano3357)
    Asiaten87 skrev 2020-06-07 22:36:51 följande:

Antar att man vill vara som normen, däremot vet man själv att ens gener inte kan göra en längre hahah

Precis så är det nog!
  • Anonym (WTF)
    Asiaten87 skrev 2020-06-07 22:36:51 följande:
    Kan du utveckla eller i alla fall skriva så man förstår vad du menar?
Svar på tråden Vilka är era fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor?