• Asiaten87

Vilka är era fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor?

Jag vill veta vad ni har för sexuella fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor.

Jag själv är av asiatisk ursprung och jag är nyfiken på vad ni anser och tänder på hos oss asiater.

Har du själv frågor eller funderingar kring ämnet så får du gärna lämna en kommentar. Jag ska försöka besvara så gott jag kan.

• Svar på tråden Vilka är era fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor?
  • Gnuggarn

Asiatiska kvinnor är otroligt vackra. Dem är i regel lite kortare än Folk i EU. Vilket jag anser är otroligt sexigt, jämfört med dessa långa kvinnor i Norden.

Petite är så läckert.

• Gaskarl

Vet inte, kanske ligga och prata om våra olika kulturer/diskutera fördomar. Tycker det är häftigt med längre asiatiskor, och gärna också större, naturliga bröst. Det här att asiatiska kvinnor är omhändertagande, är det lika i alla asiatiska länder?

• lazlo09

Jag har en asiatisk tjej och mitt senaste ex innan nuvarande var också asiat, både filipinas. Träffade både i Sverige så inget tjat om hämtefruar tack.

Jag är objektivt stilig, lång och muskulös. Har inga problem att skaffa tjejer och exet var min första asiat och hon fick mig helt såld på asiater.

Min personliga åsikt: Asiatiska tjejer är generellt sett snällare, lugnare och trevligare än svenska tjejer. Mer feminina och ömsinta. Verkar nästan lite skygga först men blir vilddjur när byxorna åker av. Dom 2 jag haft är märkbart tajtare än svenska tjejer. Jag gillar utseendet med svagt gyllenbrun hud, långt svart hår och små petita kroppar. Visst kan man sakna en riktig röv men dom andra fördelarna väger upp mer än väl.

Fantasier har jag inte då jag lever med en asiat och fördomar är ju dom vanliga: Det finns social climbers, unga söta tjejer som gärna gifter sig med en grisig gubbe för att få ett bättre liv. Men det finns också många som inte gör det, som träffas utanför denna bubbla, som med mig själv.

• Anonym (MisterT)

Jag har inga fördomar men däremot en del fördomar om asiatiska kvinnor. Det skulle vara snällt om du kunde besvara några av dem. Frågorna är främst riktade till asiater som växer upp i Sverige. Kvinnor som alltså har sin fot i båda kulturer, sin egen och Sveriges.

1. Föredrar asiatiska kvinnor män från sina egna hemländer?

2. Tänder asiatiska kvinnor på skandinaviska män? Jag har aldrig stött på asiatiska kvinnor som är tillsammans med skandinaviska män (om vi bortser från "importfruar" från t ex Thailand).

• Anonym (MisterT)

Jag har inga fördomar men däremot en del fördomar om asiatiska kvinnor. Det skulle vara snällt om du kunde besvara några av dem. Frågorna är främst riktade till asiater som växer upp i Sverige. Kvinnor som alltså har sin fot i båda kulturer, sin egen och Sveriges.

2. Tänder asiatiska kvinnor på skandinaviska män? Jag har aldrig stött på asiatiska kvinnor som är tillsammans med skandinaviska män (om vi bortser från "importfruar" från t ex Thailand).

• Anonym (MisterT)

• Anonym (.)

Om de har ihop det med en svensk man och inte kan svenska så är är väl min fördom att de är importerade. Vill verkligen inte behöva tänka så men av de tre jag vet med asiatiska flickvänner / fruar träffades samtliga när männen var iväg på semester, kvinnorna kan ingen svenska eller någonting utan kom hit bara för männens skull. Ingen av dessa män har någonsin haft en flickvän förut.

Asiater som är svenskar, alltså födda här / adopterade och pratar svenska har jag inga fördomar om, de är väl som vem som helst.

• Stockholm79
    Anonym (WTF) skrev 2020-06-07 22:38:32 följande:

Tyvärr ser man dem som "import-kärringar" till feta, handikappade och i övrigt missanpassade svenska psykflall som aldrig skulle kunna få en kvinna på hemmaplan.

Har ju tyvärr sett det i närhet, när kvinnorna inte passar längre åker de ut på arslet och man åker och hämtar en ny.

Patetiskt och utnyttjande av människor.

Inte alla män ska ha förhållanden. Särskilt inte de som måste söka sig utomlands.

Är själv asiat och känner fler asiater i olika åldrar. Ingen är en importkärring och de flesta har ett förhållande med svenska killar som de har träffat på ?vanliga? ställen som till exempel på universitet, jobb (ej som sexarbetare????) och via vänner.
  • Stockholm79

Jag är själv asiat och har bara haft förhållanden med svenska killar.

Kommer från en liten ort och har bott i storstäder över halva mitt liv.

Det verkar finnas en skillnad mellan storstad och mindre städer när det kommer till intresse för asiatiska tjejer.

Många bryr sig inte om ras utan istället vem du är. Några av dem gillar asiatiska tjejer på grund av estetiken.

De flesta asiater jag känner är och har bara varit tillsammans med svenska killar utan att vara någon mans import.

De är självständiga, ödmjuka och har samma krav på män som ?vita? kvinnor.

Vi kanske är lite mer hårda, har högre krav och är mer högpresterande när det kommer till oss själva, men är inte det bra? Vi kan ju köpa fina saker till Er när Ni gnäller på att vi arbetar för mycket. ????

Ja, vi har platta rumpor, lite kortare ben, medellängden är runt 161 där jag härstammar ifrån. Själv är jag 169 cm och har jobbat med ett gäng asiater som har varit längre.

Vi kan få multipla orgasmer, men inte alltid. Vissa män juckar bara som hundar...

I sängen är vissa dominanta, andra är undergivna och vissa har vanligt svenne-sex.

Ingen är undergiven i själva förhållandet.

Kan inte svara på hur trånga alla är och vet inte vad som anses vara trångt hos en kille.

För mig är det trångt, men de flesta killar verkar gå igång på att ?töja ut?.

På det stora är vi som Ni. Förutom att vi ibland får stå ut med fördomar.

Finns det något annat som Ni undrar över?????

• thee1221
    Stockholm79 skrev 2020-06-08 19:57:22 följande:

Jag är själv asiat och har bara haft förhållanden med svenska killar.

Kommer från en liten ort och har bott i storstäder över halva mitt liv.

Det verkar finnas en skillnad mellan storstad och mindre städer när det kommer till intresse för asiatiska tjejer.

Många bryr sig inte om ras utan istället vem du är. Några av dem gillar asiatiska tjejer på grund av estetiken.

De flesta asiater jag känner är och har bara varit tillsammans med svenska killar utan att vara någon mans import.

De är självständiga, ödmjuka och har samma krav på män som ?vita? kvinnor.

Vi kanske är lite mer hårda, har högre krav och är mer högpresterande när det kommer till oss själva, men är inte det bra? Vi kan ju köpa fina saker till Er när Ni gnäller på att vi arbetar för mycket. ????

Ja, vi har platta rumpor, lite kortare ben, medellängden är runt 161 där jag härstammar ifrån. Själv är jag 169 cm och har jobbat med ett gäng asiater som har varit längre.

Vi kan få multipla orgasmer, men inte alltid. Vissa män juckar bara som hundar...

I sängen är vissa dominanta, andra är undergivna och vissa har vanligt svenne-sex.

Ingen är undergiven i själva förhållandet.

Kan inte svara på hur trånga alla är och vet inte vad som anses vara trångt hos en kille.

För mig är det trångt, men de flesta killar verkar gå igång på att ?töja ut?.

På det stora är vi som Ni. Förutom att vi ibland får stå ut med fördomar.

Finns det något annat som Ni undrar över?????

Spelar ålder och utseende roll för dig?
Svar på tråden Vilka är era fantasier och fördomar om asiatiska kvinnor?