Xlr8 skrev 2020-06-22 02:19:25 följande:
Mer verklighetsförankrade tips än så går inte att få....
Ät mindre eller spring mer är vad som gäller.
Om något försöker du dig på saker som inte är evidensbaserat för att vara diplomatisk.
Vet att jag talar för döva öron då du bara vill höra saker som linjerar med din teorier. Därför kommer du misslyckas, tills dess att du inser det.
Att ändra frågeställningen tills det passar resultatet man redan bestämt sig för, är smidigt och lätt men hela poängen är då sen länge borta.
Men vad är det som du inte förstår? Att äta mindre skulle ju vara rätt svar om jag ville bränna fett och gå ner i vikt, men det vill/behöver jag inte för jag är redan smal - jag behöver få fastare magmuskler efter att de har tänjts ut av två bebisar.
Du pratar om evidens; tror du inte redan att jag har provat att gå ner i vikt och springa? Det gav inte det resultat jag ville ha gällande magen sist. Jag skrev ju det redan i trådstarten, att jag förstås kan gå ner i vikt ännu mer, men att det inte påverkar magen tillräckligt - så jag har inte ändrat någon frågeställning.
Du kan uppenbarligen inte så mycket om träning. Isf skulle du veta att att banta inte är lösningen på alla problem, huden behöver tid som någon skriver, och när man har varit gravid så är de inre magmusklerna uttänjda, så det som funkar i vanliga fall (typ löpning, som fö aldrig har gjort mycket för mina magmuskler just, trots distanser på 10k+) kanske inte ger de resultat man vill. Men det gör inget, för flera andra personer i tråden var smarta nog att förstå frågan, och har gett bra tips.