Inlägg från: Öland 4ever |Visa alla inlägg
  • Öland 4ever

Vill slippa min tjocka mage fort!

Förbruka mer energi än vad du tillför kroppen är en bra början. För övrigt, slopa all skitmat som ALL GODIS, LÄSK, FETT och SOCKER och satsa mer på grönsaker. Knapra på en morot är bra mycket nyttigare och minskar ditt magomfång än att trycka i sig feta wienerbröd och bakelser. Dessutom bra mycket bättre för hjärta och kärl. 

Lycka till!

Ska även tillägga att jag ALDRIG HAR SATT MIN FOT PÅ ETT GYM! Men jag vandrar 1 mil varje dag i MYCKET RASK TAKT!

Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
  • Öland 4ever
    Anonym (Tjock mage) skrev 2020-06-10 08:31:21 följande:
    Herregud. Alltså mitt normal-BMI ligger på 20,5 så jag är ingen wienerbrödssnaskande soffpotatis som här antyds av olika skribenter... Skulle aldrig falla mig in att dricka läsk. Och jag styrketränar normalt men tycker att det har varit svårt med just magen, lyckas väl inte aktivera inre magmuskler antar jag, och har inte vågat köra fullt ös på de yttre när man inte riktigt känner att man får kontakt med kärnan och vet att det inte blev bra med magen på så länge sist.

Tack för mer verklighetsförankrade tips om bra appar etc - ska genast kika!
    Hade du i ditt inledande inlägg som TS redan från börjat redogjort för din livsföring inkl kostintag samt ägnat 1 minut och tagit en bild på din mage (och självklart redigerat bort ansikte och intima delar) så hade du i vart fall sluppit läsa mitt tidigare inlägg.
    Bor man på Öland så varför inte Öland 4ever (www.oland4ever.com)
Svar på tråden Vill slippa min tjocka mage fort!