HCG stegring!
Samma här, jag plussade i sön/måndag supersvagt på babyplans tidiga test och apotekets men tog ett digitalt clearblue ultratidigt som visade gravid! Tog två dagar senare CB veckoindikator som sa "Inte gravid" (då tvungen att ta ännu ett ultratidigt digital som fortfarande sa: gravid). Vet veckoindikatorn har en känslighet på 25 och det andra testet 10 men tänkte att det ändå borde ökat.
Tyvärr har jag en kombination av kontrollbehov och testmani så hade även ett antal gamla test hemma som jag använt mig av senaste dagarna, rfsu visar fortfarande minimala, knappt synliga test men jag litar inte riktigt på dessa. Hade även ett kvar från apoteket och där är väl linjen något tydligare men fortfarande svag.
Jag är orolig att detta inte är en frisk graviditet. Imorgon är jag på ÄL+15-17 (osäker exakt dag) och tänkte då ta ett nytt test med CB veckoindikator med morgonurin (ska försöka hålla mig under natten, kissar numera extremt ofta). Kan tilläggas att utöver att jag kissar ofta dricker en hel del vatten som säkert påverkar testresultat.
Alltså:
Jag vet att det enda jag kan göra är att vänta. Vet att ingen här kan svara på hur det kommer att gå osv men jag är orolig. Tar gärna emot inputs eller om någon haft det liknande med svaga test i relativt tidig graviditet?