• Snova

Ihopfällbart skötbord?

Vi har ett liiitet badrum och jag kom plötslit på att det borde väl finnas skötbord som står på ben/stativ men som är ihopfällbara? Som en strykbräda ungefär. Kollde runt lite på nätet men hittade inget, bara en badbalja på ungefär ett sådant stativ jag tänkt mig.

Någon som känner till något?

• Svar på tråden Ihopfällbart skötbord?
  • Snova

Nä, ett sånt funderade vi på först men tydligen så är de flesta såpass små att barnet växer ur det rätt fort. Känns onödigt att borra i kaklet då...

Tack iaf!

• Snova

Jag bor i lgh=ingen tvättstuga tyvärr.

Hade absolut ej tänkt fälla ihop/upp skötbordet vid varje blöjbyte! Vi tänkte ha det ståendes i duschen och så flyttar man bara undan det när man ska duscha. Hade föreställt mig ett med en lös skötbädd man lägger ngnstans och ett stativ man bara fäller ihop.

Ett annat alternativ som kan funka är om ngn känner till ett väldigt lätt skötbord som man enkelt kan flytta ut ur duschen när man ska duscha. IKEAs "sniglar" är i tyngsta laget iaf...

• Snova

miss Kitty - tack! Det är precis ett sånt jag letat efter, skumt, trodde jag hade kollat på Babyland...är väl gravidseg och missade det. Kanon iaf!

• Snova

Det enda man kan klura över är hur 17 de kan ta 649 spänn för det! Är inte mer avancerat än en strykbräda och en sådan kan man hitta på IKEA för under hundralappen. Ja, ja, var bara tvungen att gnälla lite...

• Snova

WOW! Vill bara pussa dig Cina, TACK för tipset!!! Hade ej sett denna modell och huvudet verkar ej funka öht för Blocket tänkte jag inte ens på...

Köpte du ett nytt eller begagnat? Vad är det för märke?

• Snova

IKEA verkar det vara alltså men det finns ej där längre...

Tack igen, veckans hjälte för min del!!!

Svar på tråden Ihopfällbart skötbord?