Inlägg från: Ängel82 |Visa alla inlägg
  • Ängel82

Ihopfällbart skötbord?

vi har en skötbordsställning som man ställer upp på badkaret som funkar jättebra och som man lätt flyttar ner på golvet när man behöver duscha/bada. Men det kräver ju att man har ett badkar...haha, va dum jag e....*koko*

• Ängel82

miss kitty;
    jag fick faktiskt ta ett gammalt sånt badkars skötbord som min kille (han e 29) låg på när han var bebis för att hitta ett med rätt mått....det e ju tur att hans föräldrar e så sparsamma.
    Konstigt att de inte finns nästan några nya sådana som passar på badkar...

• Ängel82

miss kitty;
    okej, vi har oxå ett lite mindre badkar, ett som ska se gammalt ut med tassar o allt, så det är högre o smalare så där passar vårt perfekt.

• Ängel82

miss kitty;
    ja gör det man hittar många skatter där. tro mig.

• Ängel82

tyvärr står det inget märke på den eftersom att det bara är en gallerställning men jag kan ju fråga svärmor vid tillfälle.

• Ängel82

miss kitty; annars kan du ju efterlysa ett badkarsskötbord som har typ 30 år på nacken..

• Ängel82

ja det stämmer, det är en extra hylla som man kan sätta fast på sidan eller under om man så vill.

• Ängel82

jag sitter på jobbet just nu så det e svårt att svara på. men det är rätt mkt smalare än ett vanligt. den sitter perfekt.

• Ängel82

ja, fast man kan ju tycka att du borde få ta hem iallafall botten o testa, för det ska ju skruvas ihop har jag för mig.

• Ängel82

det kan ju vara så att det precis som på mitt kar e lite rundade hörn o då kan det vara bra att testa om den kommer att sitta bra.

• Ängel82

alltså rundare kanter menar jag, inte hörn...haha

Svar på tråden Ihopfällbart skötbord?