Ihopfällbart skötbord?
vi har en skötbordsställning som man ställer upp på badkaret som funkar jättebra och som man lätt flyttar ner på golvet när man behöver duscha/bada. Men det kräver ju att man har ett badkar...haha, va dum jag e....*koko*
vi har en skötbordsställning som man ställer upp på badkaret som funkar jättebra och som man lätt flyttar ner på golvet när man behöver duscha/bada. Men det kräver ju att man har ett badkar...haha, va dum jag e....*koko*
miss kitty;
jag fick faktiskt ta ett gammalt sånt badkars skötbord som min kille (han e 29) låg på när han var bebis för att hitta ett med rätt mått....det e ju tur att hans föräldrar e så sparsamma.
Konstigt att de inte finns nästan några nya sådana som passar på badkar...
miss kitty;
okej, vi har oxå ett lite mindre badkar, ett som ska se gammalt ut med tassar o allt, så det är högre o smalare så där passar vårt perfekt.
miss kitty;
ja gör det man hittar många skatter där. tro mig.
tyvärr står det inget märke på den eftersom att det bara är en gallerställning men jag kan ju fråga svärmor vid tillfälle.
miss kitty; annars kan du ju efterlysa ett badkarsskötbord som har typ 30 år på nacken..
ja det stämmer, det är en extra hylla som man kan sätta fast på sidan eller under om man så vill.
japp
jag sitter på jobbet just nu så det e svårt att svara på. men det är rätt mkt smalare än ett vanligt. den sitter perfekt.
ja, fast man kan ju tycka att du borde få ta hem iallafall botten o testa, för det ska ju skruvas ihop har jag för mig.
det kan ju vara så att det precis som på mitt kar e lite rundade hörn o då kan det vara bra att testa om den kommer att sitta bra.
alltså rundare kanter menar jag, inte hörn...haha