Inlägg från: miss kitty |Visa alla inlägg
  • miss kitty

Ihopfällbart skötbord?

Vi har samma problem. Vi tänkte nog satsa på ett vägg-monterat skötbord, men det kommer vi behöva specialanpassa så att det kan fungera som elementskydd när det är uppfällt eftersom enda tänkbara väggen har ett stort element också.

Har hittat ett ihopfällbart skötbord på Babyland för 649:- som verkar va ungefär ett sånt du är ute efter.
    http://www.babyland.se/article_list.aspx?ChildGroupIdentifier=3020&mainID=302#

Lycka till!

• miss kitty
    hehe.. ja det är ju en djungel av babyprylar därute, man blir ju helt nipprig av att leta prylar.
    Har spanat runt som en dåre ochdet va bara tur att jag kom ihåg vart jag sett just det där skötbordet. Funderade ett tag på ett sånt också, men vi har ju badkar och det blir väldans lite plats kvar om man ställer in ett sånt på golvet, men perfekt om man har dusch ju!
  • miss kitty

ja, jag håller med dig om att det var löjligt mycket pengar för ett par pinnar och en tygbit

• miss kitty

Ängel: ja, samt att man har ett badkar av rätt mått!
    ett sånt hade jag velat ha annars!

• miss kitty

Ängel: jodå, det finns flera varianter, men dom passar nya badkar. Vi har en funkislägenhet med väldigt smalt badkar a'la 40-tal och på det är de nya skötborden precis lite för stora - typiskt!

• miss kitty

får rota lite i svärföräldrarnas gömmor för dom har sparat bebi-prylar vet jag!

• miss kitty

Vet du förresten vilket skötbord det är ni har? alltså vad modellen heter?
    det är ju inte omöjligt att det finns att få tag på än.

Det är en modell som mina föräldrar hade till mig som finns fortfarande och det är precis på håret att det inte passar. Men man kanske kan få låna hem ett, det kanske precis går att trycka dit...

• miss kitty

fast det flesta återförsäljare vill nog inte gärna sälja skötbord på öppet köp tror ni?

• miss kitty

jomen då är det nog ett sånt som jag tänker på, för det är också typ en galler-ställning, ser ut lite som en trådback och man kan köpa till en extra hylla.

• miss kitty
    aaa. det är precis ett sånt jag helst skulle ha, mamma sa att det va helt kanon.
    vad har ni för mått på ert badkar???
    för i beskrivningen står det typ 62, men jag har för mig att vårt är typ 55,5 på insidan och att det minsta innermåttet är 56.
  • miss kitty

aha... oki, kanske man ska våga sig på ett sånt iaf då!

Svar på tråden Ihopfällbart skötbord?