• Snova

Ihopfällbart skötbord?

Vi har ett liiitet badrum och jag kom plötslit på att det borde väl finnas skötbord som står på ben/stativ men som är ihopfällbara? Som en strykbräda ungefär. Kollde runt lite på nätet men hittade inget, bara en badbalja på ungefär ett sådant stativ jag tänkt mig.

Någon som känner till något?

• Svar på tråden Ihopfällbart skötbord?
  • miss kitty

jomen då är det nog ett sånt som jag tänker på, för det är också typ en galler-ställning, ser ut lite som en trådback och man kan köpa till en extra hylla.

• Ängel82

ja det stämmer, det är en extra hylla som man kan sätta fast på sidan eller under om man så vill.

• miss kitty
    aaa. det är precis ett sånt jag helst skulle ha, mamma sa att det va helt kanon.
    vad har ni för mått på ert badkar???
    för i beskrivningen står det typ 62, men jag har för mig att vårt är typ 55,5 på insidan och att det minsta innermåttet är 56.
  • Ängel82

jag sitter på jobbet just nu så det e svårt att svara på. men det är rätt mkt smalare än ett vanligt. den sitter perfekt.

• miss kitty

aha... oki, kanske man ska våga sig på ett sånt iaf då!

• Ängel82

ja, fast man kan ju tycka att du borde få ta hem iallafall botten o testa, för det ska ju skruvas ihop har jag för mig.

• Ängel82

det kan ju vara så att det precis som på mitt kar e lite rundade hörn o då kan det vara bra att testa om den kommer att sitta bra.

• Ängel82

alltså rundare kanter menar jag, inte hörn...haha

• Cina UrDeLuxePingla

De här är smarta! www.blocket.se/vi/7296686.htm

Finns flera stycken på blocket.se för mellan 50-200 kr!

Köpte ett sånt igår - sååå nöjd!
    Blir perfekt att ha i duschutrymmet o bara lyfta ur det när någon ska duscha!

• Snova

WOW! Vill bara pussa dig Cina, TACK för tipset!!! Hade ej sett denna modell och huvudet verkar ej funka öht för Blocket tänkte jag inte ens på...

Köpte du ett nytt eller begagnat? Vad är det för märke?

• Snova

IKEA verkar det vara alltså men det finns ej där längre...

Tack igen, veckans hjälte för min del!!!

• Cina UrDeLuxePingla

Gullig du är Snova!

Bara kul att kunna hjälpa till! Blev så glad när jag fann det (efter MYCKET sökande)!

Det säljs inte på IKEA längre, mig veterligen. Så jag köpte vårt på annons. Tyget tar man lätt bort o tvättar i 40 grader! Så jag tycker jag har fått ett "nytt" skötbord för 100:-!

Skulle kännas mindre nytt/fräscht att ha ett beg i trä (med stötmärken, smuts o dyl)...

/Cina

Svar på tråden Ihopfällbart skötbord?