Värsta jag varit med om... hjälp
Jag ska fråga... Minns bara hennes förnamn för hon har jättesvårt efternamn men vet inte om jag borde som någon annan här råder mig till.
Blir äcklad av hela historian också för grejen är att den här kompisen som jag har frågat har också fru och barn. De åkte på grabbresa och träffade dessa tjejer som var på möhippa. De hade tydligen hållit på under kvällen lite och sedan hade hon typ däckat i någon bastu och han hade hämtat henne för att så kallat hjälpa henne och sedan hade de ja ni fattar. Det äcklar mig det vidriga sättet. En jättefull yngre tjej. Han använder hela tiden snällhet som en ursäkt för att få äckla sig. Det här är inte den man jag känt! Jag kommer att säga till honom nu att han ska vara ute på måndag kväll
Har du hennes namn så kan du hitta henne på Gula sidorna för det land hon bor i.
Jag tycker att hans fru har rätt att få veta att hans fru har varit otrogen och är gravid med ett barn som kanske inte är hans.
Din man är ett praktarsle. Men det är även hon.I synnerhet om hon tänker låta sitt barn växa upp med en man som kanske inte är dess pappa utan att berätta sanningen.
För övrigt så tycker jag att du ska kasta ut din man,om så bara tillfälligt.
Du förtjänar så mycket bättre.
Och låt honom få ta snacket med dottern. Det är hans sak. Inte din.
Det är han som har ställt till det. Inte du.
De vet och de är jättebesvikna på honom. Säger som ni säger att jag bör gå vidare. Ja vi bör nog gå i samtal kring detta. Blir jätte rörigt för vår dotter nu.