• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Ahlm98

Hej! Flikar in här också. Plussade i fredags på bim-4. Har haft en liten blödning i eftermiddags men inget efter det så håller hoppet uppe ännu. Är andra barnet, har en son som är född feb-19. Och ett missed abortion (v10) innan han blev till.

Är livrädd men också superglad (än så länge)!

Har skickat meddelande om medlemskap i fb-gruppen. Är med i en liknande för feb -19 och har så mycket att tacka den gruppen för, helt fantastiskt!! Hoppas denna också kan ge mycket stöttning och peppning!

Kram

• winniew

Halloj!

Hoppar också in här, plussade igår. Mitt första barn men det tredje för min sambo. Är så spänd och förväntansfull! Så intressant och roligt läsa om era upplevelser också.

Jag är väldigt nervös och orolig inför detta så känns så skönt att läsa om era känslor och symtom också, känns så skönt att man inte är ensam ????

Kram och all lycka till allihopa ????

• Undrandee

Blää, flera som har jobbigt med illamåendet? Fick Lergigan comp utskrivet idag och hoppas dom hjälper! Varit sängliggande mestadels i 2 dagar nu sen jag plussade :(

Svar på tråden BF mars 2021