• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Jadu
    Fundileraren skrev 2020-07-15 08:05:24 följande:

Hur många barn har ni alla sedan innan? ????

Jag har 3st men ändå känns det som första gången, man är nervös och lika spännande... alla graviditeter är ju så olika...

Jag funderar på ett kul sätt att berätta för varven, men kommer vänta till efter inskrivningen så jag vet på ett ungefär när osv då man vill att barnen ska få svar på sina frågor ????

Jag har ett barn sen innan, han kommer fylla 10 nästa år så känns som jag gör detta för första gången..

Vart gravid med mitt ex 2017 men de sluta med ett ma tror jag de heter.. Vi trodde jag va i v 14 men de visa sig att fostret dött i v 8+2 men kroppen inte förstått det.
  • Fundileraren
    Jadu skrev 2020-07-15 08:21:01 följande:

Jag har ett barn sen innan, han kommer fylla 10 nästa år så känns som jag gör detta för första gången..

Vart gravid med mitt ex 2017 men de sluta med ett ma tror jag de heter.. Vi trodde jag va i v 14 men de visa sig att fostret dött i v 8+2 men kroppen inte förstått det.

Å så tråkigt med Ma men spännande nu för dig då. Mysigt med en liten ?sladdis?

Våra tre barn är 11 9 5 så det blir ju ett litet hopp nu också men jag tror de kommer bli glada.. ska bli spännande o veta vad det är för kön... om det följer min mans syskonskara eller min syskonskara...

Jag skrev imorse till barnmorska och fick redan tid på tisdag nästa vecka... trodde det skulle ta längre tid men de var snabba... hoppas att man får en bra barnmorska... aldrig varit nervös för det men konstigt nog är jag det nu denna gången.
  • mzl93

Jag har nyss plussat. Helt chockad. Men hej hej på er, nu börjar resten av mitt liv hehe. Hur förbereder man sig nu då liksom?

• Jadu
    Fundileraren skrev 2020-07-15 15:12:02 följande:

Å så tråkigt med Ma men spännande nu för dig då. Mysigt med en liten ?sladdis?

Våra tre barn är 11 9 5 så det blir ju ett litet hopp nu också men jag tror de kommer bli glada.. ska bli spännande o veta vad det är för kön... om det följer min mans syskonskara eller min syskonskara...

Jag skrev imorse till barnmorska och fick redan tid på tisdag nästa vecka... trodde det skulle ta längre tid men de var snabba... hoppas att man får en bra barnmorska... aldrig varit nervös för det men konstigt nog är jag det nu denna gången.

Jaa det är verkligen jätte spännande o super läskigt.. Lillen kommer nog bli glad, hann berätta för honom sist eftersom jag trodde allt va ok efter 12 v o han fråga senast för en månad sen varför bebisen i magen dog så går detta vägen tror jag han blir väldigt glad.

Jag ringde häromdagen och har tid på måndag, tror jag får samma bm som 2017, kände igen hennes namn.
  • Undrandee

Dags att lämma nytt hCG prov nu på VC. Är så sjukligt nervös inför detta att något ska vara fel! :(

• ensamärstark
    Undrandee skrev 2020-07-16 09:57:55 följande:

Dags att lämma nytt hCG prov nu på VC. Är så sjukligt nervös inför detta att något ska vara fel! :(

Håller tummarna <3
  • Ronjas88
    Undrandee skrev 2020-07-16 09:57:55 följande:

Lycka till!! <3
  • Ronjas88
    ensamärstark skrev 2020-07-14 21:11:40 följande:

Idag trodde jag jag skulle få bekräftat missfall.

Istället får jag se våran lilla bebis med tickande hjärta!

Vecka 6+5 mättes jag i idag bara en dag efter vad jag beräknat! BF 3 mars

Så glad!!

Grattis!!! :) Hur kommer det sig att du trodde du fått missfall?
  • Vemvetintejag

Hej jag hoppar också in här!

Fick plus igår med bf 23 mars! Så otroligt overkligt och har nog inte riktigt fattat än.

• Fundileraren
    Vemvetintejag skrev 2020-07-16 13:30:06 följande:

Hej jag hoppar också in här!

Fick plus igår med bf 23 mars! Så otroligt overkligt och har nog inte riktigt fattat än.

Grattis! Så kul
Svar på tråden BF mars 2021