• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Undrandee
    Undrandee skrev 2020-08-02 17:13:19 följande:

Hcgproverna hade ökat normalt, fick göra ett ultraljud den 24 juni som visade att nu fanns en hinnsäck på 10,4 mm och gulesäck men inget synligt foster. Hamnade på i v.5+5 så ska på nytt ultraljud igen den 13e augusti och hoppas få se ett embryo då!

24 juli menar jag såklart :)
  • jagtroddejagvarklar

För att gå med i Facebook grupp, skicka ditt namn till mig i ett meddelande så lägger jag till dig som vän på FB, skickar en inbjudan och sen raderar dig som vän :) om du har ett vanligt namn så beskriv gärna din profilbild!

• Undrandee

Har hemskt svårt att äta pgr illamåendet! Vad hjälper er? Jag gråter snart av utmattning :(

• jagtroddejagvarklar
    Undrandee skrev 2020-08-03 15:51:18 följande:

Har hemskt svårt att äta pgr illamåendet! Vad hjälper er? Jag gråter snart av utmattning :(

Köp Scheppes Ginger Ale!
  • Nlk

Jag tycker att syrliga saker som gröna äpplen går lättast att äta. Även torra saker som skorpor utan något på. När det är som värst tycker jag att iskallt vatten kan hjälpa lite också!

• Wimmie

Sitter i väntrummet för andra VUL nu. Såååå nervös!

Håll tummarna för ett tickande litet hjärta.

• Jadu
    Wimmie skrev 2020-08-04 11:01:28 följande:

Sitter i väntrummet för andra VUL nu. Såååå nervös!

Håll tummarna för ett tickande litet hjärta.

Lycka till!
  • Wimmie
    Jadu skrev 2020-08-04 11:35:34 följande:

Lycka till!

Efter två missfall så känns det skönt att ÄNTLIGEN få se ett litet tickande hjärta! Lättad just nu. En milstolpe avklarad åtminstone.
  • Undrandee
    Wimmie skrev 2020-08-04 12:06:55 följande:

Efter två missfall så känns det skönt att ÄNTLIGEN få se ett litet tickande hjärta! Lättad just nu. En milstolpe avklarad åtminstone.

Hoppas jag har samma tur nästa vecka efter mina 2 missfall!

Grattis!!
  • Jadu
    Wimmie skrev 2020-08-04 12:06:55 följande:

Vad härligt :)

Jag har ul först i september så lång väntan dit..
Svar på tråden BF mars 2021