• ensamärstark

BF mars 2021

Plussade idag!

BF 2 mars 2021

4e biologiska barnet, 6e i skaran Totalt :)

Finns det någon låst facebook grupp för denna månad och år?

Jag var med i en sist, vi var Max 100 stycken och helt hemlig grupp, så givande!!

Skulle vara roligt att vara ett gäng med BF samma månad att dela upplevelsen med

• Svar på tråden BF mars 2021
  • Liso001
    Grodan90 skrev 2020-07-23 13:55:46 följande:

Jag blödde en vecka i början av min förra graviditet men det gick bra ändå!

Tack för att du berättade det! Hoppas!!
  • Liso001
    Staus skrev 2020-07-23 07:12:21 följande:

Jag har en kompis som blött hela hennes graviditet, till och från. Bebis mycket frisk och ligger tryggt kvar i magen.

Aha! Där ser man!! Tack för att du delade med dig av det! Hoppas hoppas!
  • jagtroddejagvarklar

Hej alla, måste förtydliga lite. Om man vill gå med i den hemliga Facebookgruppen så måste du skicka ditt namn i ett meddelande till mig här, sen lägger jag till dig som vän på FB, bjuder in dig till gruppen. Om ni har inställningar som gör att ingen kan lägga till dig som vän om vi inte har gemensamma vänner måste ändra dom inställningarna först så jag kan lägga till dig som vän. Efter att jag har skickat inbjudan så tar jag bort dig som vän.

• Wimmie
    Fundileraren skrev 2020-07-23 20:29:42 följande:

Hej!

Nu har jag varit på inskrivning och barnmorskan var väl lite så där stel av sig......... jag blödde en del i helgen som var och sedan hade jag väldigt oregelbunden mens det sista månaderna innan jag plussade 7juli..... då stod det 2-3v och nu i måndags plussade jag och då stod det 3+ och jag har själv räknat ut efter min Sista mens osv menscykeln osv i appen att jag har troligtvis bf 6mars men nu så tog hon det ?vanliga? som alla har och satte 28dagar så då blev bf 25februari.... så nu vet jag inte om jag tillhör denna gruppen ???????? jag har ultraljud 18/7 så då får jag ju veta......

Har ni valt att göra KUB? Ville egentligen inte men min man vill va förberedd OM det skulle va nåt men det är ju inte 100% säkert ändå väl? Men jag lyssnar in honom och vi har inte gjort KUB på de andra tre barnen... men det ska vi nu....

Vi har gjort KUB med våra barn och kommer göra det med bönan om det fastnar. För mig är det en självklarhet. Vill veta så mycket som möjligt...
  • Undrandee

Nytt UL nyss och fick veta mirt hCG prov stigit som det ska. UL visade hinnsäck och gulesäck men inget synligt foster... uppskattades vara i v.5+5 på UL. Nytt UL om 3 veckor.

Oron fortsätter! :(

• Fundileraren
    jagtroddejagvarklar skrev 2020-07-23 14:58:54 följande:

Jag skapade en ny hemlig grupp nu. Skicka meddelande till mig här så lägger jag till dig som vän, lägger till dig till gruppen och sen tar jag bort dig som vän :)

Enligt min egna beräkning o min app så är jag beräknad i mars men barnmorskan sa 25 februari.... så jag vill gärna vara med i fb grupp men tänker att 18aug efter ultraljud får jag veta mer hur långt jag är o om det är i februari eller mars... är det okej att gå med då? Eller är det bara 20st där också? ????
  • jagtroddejagvarklar
    Fundileraren skrev 2020-07-24 17:33:35 följande:

Enligt min egna beräkning o min app så är jag beräknad i mars men barnmorskan sa 25 februari.... så jag vill gärna vara med i fb grupp men tänker att 18aug efter ultraljud får jag veta mer hur långt jag är o om det är i februari eller mars... är det okej att gå med då? Eller är det bara 20st där också? ????

Ja vi bestämde ett max på 20 personer, vi har många platser kvar så hojta när du vet :)
  • StormyLee

Hej på er! Jag har också plussat och min bf är mellan 25-27 mars. Har två barn sedan tidigare, 6 och 8 år. Min nuvarande har inga barn sedan tidigare.

• Jagärjagduärdu

Efter mina små rosa blödningar tidigare i veckan så blev det ett missfall igår... ingen mars-bebis för mig alltså :(

• Liso001
    Jagärjagduärdu skrev 2020-07-25 16:08:04 följande:

Efter mina små rosa blödningar tidigare i veckan så blev det ett missfall igår... ingen mars-bebis för mig alltså :(

Nej vad ledsamt! :(

Men är du säker på att det var ett missfall?
Svar på tråden BF mars 2021