• Magda11

Försök med första barnet - BIM juli

Eftersom juni snart är slut och den förra tråden för oss som försöker bli gravida med våra första barn är för maj/juni så gör jag en ny tråd för oss med BIM i juli :)

Jag är lite osäker på när jag har BIM, men det är i början av juli iaf. Förmodligen 4e eller 5e.

• Svar på tråden Försök med första barnet - BIM juli
  • Anonym (Kinder)
    Jenzia skrev 2020-07-16 15:59:26 följande:

Om mannen fixar det, kör idag och imorgon också så har ni ökat chanserna, tror iaf jag

Ska försöka förföra honom ????
  • Anonym (Kinder)
    CairoCarro skrev 2020-07-16 16:30:55 följande:

Haha ja, jag har också CB men nån variant som visar ca 4 fertila dagar, köper det inte i Sverige så kan vara därför det är olika! Ja, det ska det ju göra. Har du digitalt så ska det väl kunna räkna ut din egna baseline och utgå från det. Så kör idag och imon så blir det nog perfa :D Det är lite frustrerande med mina test, jag måste alltid ta ett till efter 48 timmar för att se att det är över haha.. kontrollfreak..

Åh, den tror jag finns i Sverige, tyckte jag såg den och att den är lite dyrare.

Hur menar du med baseline? Haha det där med kontrollfreak känner jag igen lite för väl!!
  • Anonym (Kinder)
    Anonym (Kinder) skrev 2020-07-16 16:56:21 följande:

Ska inte vara frågetecken. Jag SKA förföra honom ????????????
  • Loea
    Blomman8877 skrev 2020-07-16 17:30:30 följande:

Negativt eller hur?

Upplösningen här är inget vidare så du får nog gå på dina egna ögon. Är det ett streck så är det ju det främst i verkligheten :) vilken dag är du på? Generellt sett så testar många alldeles för tidigt.
  • CairoCarro
    Anonym (Kinder) skrev 2020-07-16 16:58:05 följande:

Åh, den tror jag finns i Sverige, tyckte jag såg den och att den är lite dyrare.

Hur menar du med baseline? Haha det där med kontrollfreak känner jag igen lite för väl!!

På instruktionen för testen stod det att man kunde börja nån dag innan så att testet typ lägger in ens egen baseline och lättare kan märka om man får en stegring även om man har lägre nivåer än genomsnittet typ. :) Jag får bara mjäkstreck på vanliga stickor tycker jag, men får tydliga resultat med digitala så det känns som att det funkar :)
  • CairoCarro
    Anonym (Kinder) skrev 2020-07-16 17:00:44 följande:

Ska inte vara frågetecken. Jag SKA förföra honom ????????????

Lycka till!!
  • Jenzia
    CairoCarro skrev 2020-07-16 16:30:55 följande:

Haha ja, jag har också CB men nån variant som visar ca 4 fertila dagar, köper det inte i Sverige så kan vara därför det är olika! Ja, det ska det ju göra. Har du digitalt så ska det väl kunna räkna ut din egna baseline och utgå från det. Så kör idag och imon så blir det nog perfa :D Det är lite frustrerande med mina test, jag måste alltid ta ett till efter 48 timmar för att se att det är över haha.. kontrollfreak..

Kände samma frustration med de CB-testerna! Plus att jag ALDRIG fick blinkande gubbe, så bara dyrt och inte alls bra för att ha riktigt koll på ÄL :-/ Så nu kör jag stickor och tempar Om du tempar slipper du iaf testa igen, när tempen går ner har ÄL varit och sen går den upp och är högre fram tills mens...eller fram till bebisen kommer
  • Jenzia
    Anonym (Kinder) skrev 2020-07-16 16:56:21 följande:

Hehe, you go girl! Och om det inte blir idag tror jag faktiskt imorgon också är inom din fertila period
Svar på tråden Försök med första barnet - BIM juli