Anonym (.) skrev 2020-06-25 08:41:14 följande:
Jag trodde förut att det var sådär olika och visst är det nog så. Men majoriteten verkar tycka att 10 cm är för litet?
Jag skapade denna tråd och känner nu att min kuk är för liten. Jag uppskattar ärliga svar.
Jag vart lite ledsen och mer bekymrad bara. Men jag tackar för att folk är ärliga. Hur kan det vara en fördel med en mindre kuk?
Med en tio cm kuk så kanske det i princip inte känns någonting för den andre personen?
Nu skall man inte ta det man läser på FL för sanning. Självklart finns det tjejer som tycker att 10cm är litet och jag är en av dessa. För många är det dock inget problem utan något man kan anpassa sig till om känslan är den rätta. För många är det ett större problem om den är ovanligt stor. För många är det viktigare att killen är lyhörd och kan använda tunga och fingrar på ett bra sätt än att killen har en stor kuk.
Är själv kort och har små bröst så det är många killar och tjejer som inte är intresserade av mig av den anledningen men jag lägger energi och fokus på relationer och kontakter där min storlek inte är ett problem utan att gräva ner mig för att jag inte passa för alla.