Pojkvän helt besatt av sin kompis!!
Det verkar snarare som att du tycker det är oerhört orättvist att han tycker och beter sig som han gör och hoppas på nåt sätt att han ska låta bli och helst falla ner på knä och erkänna sitt misstag.... du förstår väl att det aldrig kommer ske och att genom att öht bry dig om vad han tycker och tänker känner sig precis så som han vill att du ska känna med sitt beteende va?
Som andra redan sagt 1000 ggr, sluta bry dig om hur han tänker och känner
Ja det är orättvist, men världen är inte alltid rättvis
Ja han vill straffa dig för att du dumpade honom, det en taktik som omogna människor använder för att rättfärdiga sina egna brister och misstag för sig själva och ett sätt att försöka få den som dumpade honom att känna sig lika värdelös som han kände sig över att bli dumpad men en taktik som enbart fungera om du går på den, varför ger du honom den tillfredsställelsen?
Jag försöker sluta bry mig om hur han tänker. Men det är ju svårt då jag känner mig lurad men jag är på god väg.
Det som gör att jag grubblar så pass mycket är för jag tycker det är lite konstigt hur man 2 dagar tidigare kan sitta o planera sommaren, boka resa, säga hur mycket han älskar mig, då har man inga tankar på att göra slut.
Sen talar jag om på ett lugnt sätt att han tycker det är konstifr att han alltid prioriterat kompisen o då väljer han att göra slut o vägrar svara mig. För mig är det konstigt o inget man gör slut för. O att t.o.m. inte ens kunna göra det i verkligenheten utan på sms o sen vägrar svara när man ringer.