• Baxtet

    Tjejer och killar, hjälp mig i sängen

    Hej! Snabbfakta här. Är en kille på 21 år och har nyligen blivit tillsammans med en fantastisk tjej på 20 år.

    Vi har haft en del sex till och från men vi har båda sagt att vi tycker förspelet är mest najjs å inte själva sex/samlaget.

    Hon brukar oftast runka av mig eller suga av och jag brukar fingrar henne, stimulera hennes klitoris, slicka henne och "massera" hennes G-punkt.

    Så, till saken: Jag skulle vilja blanda lite å Inte göra samma saker hela tiden då det kan förbättra sexlivet för både henne och mig och att man inte tröttnar på samma gamla vanliga liksom. Lite spänning kanske :)

    Så har ni nå tips på vad ni tycker är skönt eller vad ni hört nån göra etc etc?

    Mycket tacksam för svar!

  • Svar på tråden Tjejer och killar, hjälp mig i sängen
  • Anonym (A)

    Jag tycker det är nice att sitta och kolla på tv och "råka" vara utan trosor så han har fritt fram fingra under kjolen och själv "råka" knäppa upp hans gylf och sticka in handen, medan man fortsätter titta på tvn och se hur långt det går

  • Baxtet
    Anonym (A) skrev 2020-06-24 18:29:11 följande:

    Jag tycker det är nice att sitta och kolla på tv och "råka" vara utan trosor så han har fritt fram fingra under kjolen och själv "råka" knäppa upp hans gylf och sticka in handen, medan man fortsätter titta på tvn och se hur långt det går


    Haha jajjemen. Låter som att det kan bli intressant Glad Ska fundera på den saken! 
Svar på tråden Tjejer och killar, hjälp mig i sängen